Και η Aston Martin σκέφτεται το ενδεχόμενο να εισέλθει στην Formula E.
Επίσημο: Με Halo προστασία τα μονοθέσια της F1 από το 2018
Επίσημο: Με Halo προστασία τα μονοθέσια της F1 από το 2018
Αφού αποκλείστηκε το ενδεχόμενο για κλειστό κόκπιτ, έγιναν προσπάθειες και αναζήτηση για το σύστημα που θα προστατέψει καλύτερα το κεφάλι του κάθε οδηγού της Formula1. Συνάμα, όμως, θα πρέπει να υπάρχει και ορατότητα, ώστε ο καθένας να βλέπει πού πηγαίνει! Από τα Halo, Aeroscreen και Shield, που δοκιμάστηκαν, φαίνεται ότι κέρδισε το πρώτο.
Μάλιστα, το τελευταίο δοκιμάστηκε μόνο μία φορά στο Σίλβερστοουν, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να τονίζει ότι δεν υπήρχε ορατότητα. Έτσι, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ανακοίνωσε ότι στα μονοθέσια του 2018 το κόκπιτ θα προστατεύεται με το σύστημα Halo.
Η εξέλιξη αυτή ανακοινώθηκε από τη FIA, αφού υπήρξε ομόφωνη απόφαση στο Strategy Group της Formula1, ενώ το Halo είναι λογικό να έχει κερδίσει πόντους, αφού έχει δοκιμαστεί από τις περισσότερες ομάδες. Από εκεί και πέρα, έγινε συζήτηση για τις μονάδες ισχύος του 2021, δίνοντας μία ενημέρωση και στις δέκα ομάδες, που ήταν για πρώτη φορά παρούσες όλες μαζί σε Strategy Group.
Αυτή αφορούσε τις δύο πρόσφατες συναντήσεις που έγιναν στο Παρίσι, στις οποίες πήραν μέρος πολλοί κατασκευαστές κινητήρων από τον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ η περαιτέρω ανάλυση των δεδομένων θα ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι και θα επανεξεταστεί στην επόμενη συνεδρίαση του Strategy Group τον Σεπτέμβριο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η «σφραγίδα» της Gazoo Racing μετέτρεψε το πρωτότυπο GR Supra Racing ως το ακριβότερο μοντέλο στην ιστορία της Toyota.
H φημισμένη πίστα του Nurburgring αποτελεί το «άγιο δισκοπότηρο» των αυτοκινητοβιομηχανιών, με το ρεκόρ γύρου να έχει γίνει