Μπορεί να περιμέναμε η Subaru να δημιουργήσει μια «καυτή» STI έκδοση για το πισωκίνητο κουπέ BRZ, όμως τελικά το αυτοκίνητο
Χωρίς turbo τα Toyota GT86 και Subaru BRZ
Χωρίς turbo τα Toyota GT86 και Subaru BRZ
Τα δίδυμα Toyota GT 86 και Subaru BRZ βρίσκονται στην αγορά περισσότερα από πέντε χρόνια, με τα δύο ιαπωνικά μοντέλα να φορούν έναν 2,0-λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης 205 ίππων με 211 Nm ροπής. Πολλοί ήταν εκείνοι που ήλπιζαν πως οι δύο εταιρίες θα έβγαζαν στην αγορά κάποια έκδοση με turbo κινητήρα, αλλά αυτό δεν θα συμβεί, τουλάχιστον στη τρέχουσα γενιά τους, μιας και η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν δεν μπορεί να φιλοξενήσει έναν tubo κινητήρα.
Αυτό δήλωσε ο Tetsuya Tada, αρχιμηχανικός τόσο του GT86 όσο και της Supra, ο οποίος είπε η πλατφόρμα των Toyobaru σχεδιάστηκε για να είναι ελαφριά και να κάνει τα αυτοκίνητα ευκίνητα και άμεσα στον χειρισμό, με την προσθήκη του turbo μαζί το σύστημα ψύξης του κτλ, να οδηγούσε την Toyota και την Subaru στο να κατασκευάσουν την πλατφόρμα από την αρχή, μιας και θα έπρεπε να αλλάξουν την ισορροπία βάρους μεταξύ μπροστά και πίσω.
Οι φήμες θέλουν τα GT86 και BRZ να αποκτούν νέα γενιά το 2019 και για την ώρα δεν ξέρουμε αν θα εξοπλίζονται με turbo κινητήρα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στους δρόμους του Μονακό κινείται ένα ξεχωριστό Subaru BRZ.
Στα μέσα του περασμένου Αυγούστου βγήκε από το θρυλικό εργοστάσιο της Dodge, το Conner Avenue Assembly Plant, η τελευταία V