Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα του νέου σπορ μοντέλου της, η Alpine επιτέλους μας δίνει τις δυο πρώτες επίσημες φωτογραφίες
Alpine A110 με 252 άλογα
Alpine A110 με 252 άλογα
Χάρη στην επαναφορά της Alpine από την Renault, η κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων ξαναβρίσκει την ουσία και τον προορισμό της.
Για όσους αγαπούν την οδήγηση, το λιγότερο είναι περισσότερο. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει περίτρανα κάθε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου παθιασμένοι μηχανολόγοι προσπαθούν να ελέγξουν τις αρνητικές επιπτώσεις των φυσικών νόμων στο οχήματα που κατασκευάζουν, μειώνοντας το βάρος και συγκεντρώνοντάς το σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλό σημείο.
Ακριβώς αυτή τη λογική φέρνει στα σπορ μοντέλα παραγωγής η Alpine, της οποίας τη νέα εποχή σηματοδοτεί η A110. To πρώτο και μοναδικό προς το παρόν μοντέλο της μάρκας έχει πολύ συμπαγείς διαστάσεις με μήκος 4,18 μέτρα και πλάτος 1,8. Σε αυτές προσθέστε το πολύ χαμηλό βάρος των 1.080 κιλών, που έγινε εφικτό χάρη στο εντελώς νέο πλαίσιο αλουμινίου της A110.
Διθέσια, με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση πίσω, η A110 έχει κατανομή βάρους 47:53 στον εμπρός και στον πίσω άξονα αντίστοιχα, που με τους δύο επιβάτες προσεγγίζει σχεδόν των ιδανικό 50:50. Με τη μάζα τοποθετημένα ανάμεσα στους άξονες και όσο πιο κοντά γίνεται στο κέντρο βάρους, οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου είναι άμεσες και οι αλλαγές κατεύθυνσης αστραπιαίες.
Με τα παραπάνω δεδομένα, ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας turbo των 1.8 λίτρων που αποδίδει 252 ίππους εξασφαλίζει συναρπαστικές επιδόσεις. Ενδεικτική είναι η επιτάχυνση από στάση σε μόλις 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα, η οποία είναι ηλεκτρονικά περιορισμένα. Ο κινητήρας μεταφέρει την ισχύ τους στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με paddles αλλαγής στο τιμόνι.
Προσεγμένη σε κάθε λεπτομέρειά της από αεροδυναμική άποψη, η Α110 διαθέτει ένα εντελώς καλυμμένο και επίπεδο πάτωμα και συντελεστή οπισθέλκουσας από τους χαμηλότερους που έχει επιτευχθεί ποτέ σε σπορ κατασκευή, στο 0.32. Ακριβώς για αυτό το λόγο δεν διαθέτει αεροτομή, καθώς έχει γίνει πολύ προσεκτική έρευνα στη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στο πίσω μέρος.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μετά τις teaser φωτογραφίες της περασμένης εβδομάδας, η Kia μόλις παρουσίασε τη τρίτη γενιά του compact sedan της.
Γνωρίσαμε την 4κίνητη, τη 2κίνητη και την «ανοιχτή» έκδοση της Huracan, αλλά περιμένουμε από την ιταλική φίρμα να λανσάρει