Ζούμε σε μία εποχή όπου όλα γύρω μας αλλάζουν και όπως είναι λογικό, τα αυτοκίνητα δεν αποτελούν εξαίρεση… Πλέον ακόμη και
Μια 3 μηνών Aston Martin Vantage GT12 πωλείται σε διπλάσια τιμή.
Μια 3 μηνών Aston Martin Vantage GT12 πωλείται σε διπλάσια τιμή.
Η Aston Martin παρουσίασε στις αρχές του χρόνου την Vantage GT3, όμως για εντελώς αναίτιο λόγο η Porsche εξέφρασε τα παράπονα της, ισχυρίζοντας ότι αυτή χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό "GT3" για τα αυτοκίνητα δρόμου της, ενώ η Aston Martin είχε ισχυριστεί πως πρόκειται για κατηγορία σε αγώνες και ούτως ή άλλως, χρησιμοποιούνταν πριν λανσάρουν οι Γερμανοί την 996 GT3 το 1999.
Έτσι, η βρετανική εταιρία για να μην σπαταλήσει πόρους υποχώρησε και μετονόμασε την Vantage GT3 σε Vantage GT12 και για να υπογραμμίσει την αλλαγή, μετονόμασε και την αγωνιστική Vantage σε Vantage GT12.
Ξεπερνώντας τα παραπάνω, μόλις 100 Vantage GT12 κατασκεύασε η Aston Martin και αυτό έγινε κάνει sold out 3 μήνες μετά το ντεμπούτο του, με την Aston Martin να την χαρακτηρίζει ως την πιο ικανή και ασυμβίβαστη Vantage που έχει κατασκευαστεί.
Μια από αυτές βγήκε ήδη για πώληση, με την συγκεκριμένη να έχει διανύσει μόλις 803 χλμ, με τον πωλητή να ζητάει £499.995 (¤600.000), όταν η τιμή της όταν ήταν καινούρια οριζόταν στα £250.000 (¤300.000). Το λες καλό deal για μόλις 3 μήνες.
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από τις απλές γραμμές, χάρη στο εκτενές, ανθρακονημάτινο bodykit που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες -ο εμπρός με ενσωματωμένο splitter, ο πίσω με διαχύτη-, νέες πλαϊνές ποδιές, φαρδύτερα φτερά και μία ευμεγέθη αεροτομή. Από το ίδιο υλικό είναι το καπό, ενώ διαθέτει μαύρη γρίλια, 19άρες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport και απολήξεις με κεραμική επικάλυψη.
Στο εσωτερικό, η ανθρακονημάτινη κονσόλα, φιλοξενεί χειριστήρια αφής, το τιμόνι είναι επενδυμένο με alcantara, οι χειρολαβές δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα δερμάτινο λουράκι και τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από carbon. Πάντως, η Αγγλική εταιρία, επέλεξε να μην αφαιρέσει το σύστημα infotainment.
Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο γνώριμος 6,0-λιτρος V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας που ωστόσο αποδίδει 600 άλογα και 625 Nm ροπής. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εισαγωγές του κινητήρα είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο, η εξάτμιση από τιτάνιο και ο άξονας μετάδοσης της κίνησης, από ανθρακονήματα. Ο κινητήρας, συνδυάζεται με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση, έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική είναι 297 χλμ/ώρα.
Η ανάρτηση της Aston Martin Vantage GT12 είναι ρυθμισμένη για την πίστα με νέα ελατήρια και αμορτισέρ ενώ το τροποποιημένο Adaptive Damping System, προσφέρει τρία διαφορετικά modes: Normal, Sport και Track. Δεν θα μπορούσε να λείπει βεβαίως ούτε το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά ούτε και τα carbon-κεραμικά φρένα τα οποία προέρχονται από την Brembo. Τέλος, να σημειώσουμε ότι η Vantage GT12 είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερη από την V12 Vantage S χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου, το άφθονο ανθρακόνημα κ.ά. Οι πελάτες, θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν την δική τους Vantage GT12 με ανθρακονημάτινη οροφή και πολυκαρβονικά παράθυρα για να μεγιστοποιήσουν την απώλεια βάρους.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτό είναι το πρώτο review της ολοκαίνουργιας Aston Martin DB11 που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενε