Ο Στέφαν Βίνκελμαν μιλά για το μέλλον του W16 κινητήρα

Ο Στέφαν Βίνκελμαν μιλά για το μέλλον του W16 κινητήρα

Ο Στέφαν Βίνκελμαν μιλά για το μέλλον του W16 κινητήρα

    Η δημιουργία της Veyron από την Bugatti αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας αφού ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής που ξεπέρασε τους 1.000 ίππους ενώ με την έκδοση Super Sport που απέδιδε 1.200 ίππους έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ υψηλότερης ταχύτητας με 431.072 χλμ./ώρα. Μετά τη Veyron η γαλλική εταιρεία δημιούργησε τη Chiron της οποίας η ιπποδύναμη έχει εκτοξευτεί στους 1.500 ίππους και πρόσφατα παρουσίασε την Divo με την ίδια ιπποδύναμη.

    Και τα τρία προαναφερόμενα μοντέλα έχουν ένα σημαντικό κοινό στοιχείο και αυτό είναι ο κινητήρας τους. Πρόκειται για ένα επιβλητικό W16 σύνολο με χωρητικότητα 8.0 λίτρων που υπερτροφοδοτείται με τη βοήθεια 4 turbo. Ωστόσο, όσο εντυπωσιακός και αν είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας στη Bugatti θα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν να τον εξελίσσουν και να προχωρήσουν σε κάποια άλλη λύση αφού σταδιακά δε θα μπορούν να ικανοποιήσουν τις νόρμες για τους ρύπους που ισχύουν στην ευρωπαϊκή ένωση.

    Έτσι, ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Στέφαν Βίνκελμαν, είπε ότι η έκδοση των 1.500 ίππων είναι η τελευταία εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα και ότι στο μέλλον δε θα υπάρξει άλλο 16κύλινδρο σύνολο. Μετά από αυτή τη δήλωση μπορούμε να υποθέσουμε ότι το επόμενο βήμα για την Bugatti θα είναι να προχωρήσει σε μια λύση που θα έχει να κάνει και με τον ηλεκτρισμό εξισορροπώντας ο επιπλέον βάρος των μπαταριών με το μικρότερο βάρος του κινητήρα λόγω των λιγότερων κυλίνδρων.

    Όποια λύση και να επιλέξουν στην Bugatti το μόνο σίγουρο είναι ότι και πάλι θα εντυπωσιάσουν με την ιπποδύναμη που θα πετύχουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Bugatti Chiron με γυάλινη οροφή

    Η Bugatti ανακοίνωσε πως προσφέρει πλέον μια γυάλινη οροφή για την Chiron.

Bugati Chiron από Lego έχει κανονικό μέγεθος

    Παλιά, χρησιμοποιούσα Lego για να φτιάξω αυτοκίνητα, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν πάντα καλό.

Η Bugatti εξετάζει τις Chiron SS, Superleggera και Aperta

    Η επιτυχία της Divo οδήγησε την Bugatti να σκέφτεται ήδη και άλλες ειδικές εκδόσεις της Chiron, όπως τις SS, Superleggera κ