Από το 2018 ξεχάστε την California T.
Ιδού η... φθηνότερη Ferrari GTC4 Lusso T.
Ιδού η... φθηνότερη Ferrari GTC4 Lusso T.
Ένα νέο «βασικό» μοντέλο πρόσθεσε στην γκάμα της GTC4 Lusso η Ferrari, το οποίο θα κινείται από ένα τούρμπο V8 μοτέρ!
To... downsizing συνεχίζεται στη Ferrari, αφού η εταιρεία παρουσίασε το πρώτο της τετραθέσιο μοντέλο το οποίο θα κινείται από έναν... μικρό V8 κινητήρα! Οι «πρόγονοί» της φορούσαν θηριώδη V12 ατμοσφαιρικά σύνολα και τώρα έρχεται το τούρμπο για να καλύψει το... κενό των τεσσάρων κυλίνδρων και των χαμένων κυβικών εκατοστών!
Με χωρητικότητα 3.9 λίτρων, η απόδοση είναι 610 άλογα και 760 Nm ροπής, οπότε το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται μέσα σε 3,5 δευτερόλεπτα, μόλις 0,1'' πιο αργά από ότι γίνεται στην ισχυρότερη ατμοσφαιρική «αδερφή»! Η ροπή είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.250 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ιπποδύναμης εμφανίζεται ψηλότερα, στις 7.500 σ.α.λ..
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και το όφελος στο βάρος είναι μεγάλο, όμως το σύστημα 4WS (rear wheel steering) είναι εδώ ώστε να προσφέρει ακόμη πιο άμεσες αντιδράσεις και «ξυραφένια» οδική συμπεριφορά στην είσοδο και την έξοδο των στροφών. Το ξέρουμε πως δεν έχει σημασία, ωστόσο θα προσθέσουμε ότι η Ferrari ανακοινώνει μέση κατανάλωση 11,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 265 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ferrari παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα, την 458 MM Speciale, η οποία έκανε την πρώτη της αναγνωριστικη βόλτα στη
Ο πιο δυνατός κινητήρας παραγωγής της Ferrari παρουσιάζεται στην 812 Superfast με το μοντέλο να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στ