Η επιβεβαίωση ενός νέου κινητήριου συνόλου με ηλεκτροκινητήρα και μοτέρ βενζίνης μπορεί και να σημαίνει ότι έχουμε το πρώτο
Marchionne για SUV και ηλεκτρικό supercar από τη Ferrari
Marchionne για SUV και ηλεκτρικό supercar από τη Ferrari
Ο Sergio Marchionne το αφεντικό της Fiat Chrysler και της Ferrari, βρέθηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ εκεί όπου μίλησε για το SUV που ετοιμάζει η Ferrari, για το ηλεκτρικό μέλλον της FCA, αλλά και για την μη πώληση της Jeep.
Συγκεκριμένα για το SUV της Scuderia o Marchionne είπε πως θα μοιάζει όπως θα πρέπει να μοιάζει και θα οδηγείται όπως κάθε άλλη Ferrari. Αυτό σημαίνει πως το ιταλικό SUV θα έχει το DNA της Ferrari και θα προσφέρει δυνατότητες ενός supercar.
Ο Marchionne είπε επίσης πως η Ferrari θα είναι απαλλαγμένη από χρέη μέχρι τα τέλη του 2018, με το SUV (FUV – Ferrari Utility Vehicle) να διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στα σχέδια της να διπλασιάσει τα κέρδη της από το 2022 και έπειτα. Στόχος της Ferrari είναι να πουλά 2.000 SUV στη Κίνα, με το καθένα να κοστίζει κοντά στις 300.000 ευρώ. Λεπτομέρειες σχετικά με το FUV αναμένονται μέσα στους επόμενους μήνες, όταν και η Ferrari θα παρουσιάσει το νέο της πενταετές πλάνο.
Παράλληλα ο Marchionne τόνισε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν λιγότερο από μια δεκαετία προκειμένου να αναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους, εν μέσω μια σεισμικής μεταβολής στο πως κινούνται, οδηγούνται και αγοράζονται τα αυτοκίνητα. Όπως είπε:
Οι νέες τεχνολογίες της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης και του διαμοιρασμού θα αλλάξουν τις αποφάσεις των καταναλωτών για την αγορά αυτοκινήτου μέσα στα επόμενα έξι με επτά χρόνια.
Εμείς θα παραμείνουμε τεχνολογικά ουδέτεροι ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες απαιτήσεις. Σήμερα δεν γνωρίζω κανέναν που να βγάζει χρήματα από την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων και δεν θεωρώ πως έχουμε απαντήσει στο θέμα των εκπομπών με τα αυτοκίνητα αυτά. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές για το τι συμβαίνει. Τελικά, όντως η αυτοκίνηση θα πάει προς αυτή την κατεύθυνση, όμως η μετάβαση θα γίνει πολύ αργότερα από ότι πιστεύουν οι περισσότεροι. Η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα ανώριμη.
Όπως ανέφερε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες, στις μάρκες ποιότητας που θα διατηρήσουν το πρεστίζ τους και στις υπόλοιπες που θα δυσκολευτούν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Tesla. Ο ίδιος πιστεύει πως σε μια δεκαετία θα έχει καθιερωθεί η ευρεία χρήση αυτοκινήτων με αυτονομία επιπέδου 4, τα οποία θα είναι σε θέση να κινούνται χωρίς οδηγό σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.
Σε ότι αφορά την πώληση της Jeep σε Κινέζους ο ίδιος ξεκαθάρισε πως η FCA δεν θα πουλήσει κανένα τμήμα της σε Κινέζους, ενώ είναι πολύ πιθανό να γίνει spin-off της Magneti Merelli μέχρι τα τέλη του έτους.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ferrari 250 GTO κατασκευάστηκε σε μόλις 39 μονάδες πριν από πενήντα χρόνια και η μάρκα από το Μαρανέλο θέλει να φτιάξει μ
Προφανώς δεν έχουμε συνηθίσει κάτι τέτοιο να το αποκαλούμε...