Συγκριτικό ανάμεσα στα Honda NSX, Porsche 911 Turbo και Audi R8 V10 Plus ετοίμασε το βρετανικό Auto Express, με τα τρία αυτ
Honda NSX: Όλα ξεκινούν από την αεροδυναμική.
Honda NSX: Όλα ξεκινούν από την αεροδυναμική.
Η Honda έδωσε στην δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες κι απεικονίσεις του νέου της μοντέλου NSX, στις οποίες αποκαλύπτεται η αεροδυναμική του αμαξώματος.
Σύμφωνα με τον αεροδυναμιστή και υπεύθυνο των συστημάτων ψύξης του νέου NSX, Τόμας Ράμσεϊ, το ιαπωνικό μοντέλο σχεδιάστηκε για να μεώσει στο ελάχιστο την αντίσταση του αέρα. Παράλληλα η κάθετη αεροδυναμική δύναμη πρέπει να είναι όσο το δυνατόν αυξημένη.
Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, οι άνθρωποι της Honda χρησιμοποιήσαν ένα πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο ήταν κατά 40% μικρότερο από το κανονικό, ενώ οι δοκιμές της αεροδυναμικής έγιναν κάτω από πραγματικές συνθήκες, στο αεροδυναμικό τούνελ της Honda στο Οχάιο.
Παράλληλα, η Honda χρησιμοποίησε τις δοκιμές για να μεγιστοποιήσει την ψύξη και την αποτελεσματικά της απομάκρυνσης της θερμότητας που παράγει ο κινητήρας. Υπάρχουν συνολικά 10 απαγωγείς θερμότητας και εισαγωγές αέρα για την ψύξη των ηλεκτροκινητήρων, του V6 εσωτερικής καύσης και της μετάδοσης.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tη δεκαετία του ’80, τα διθέσια, κεντρομήχανα sports cars, ήταν κατά κανόνα Ιταλικά.
Η Honda εξετάζει την πιθανότητα της παραγωγής ενός NSX με την ονομασία Type R και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.