Η Lexus ετοιμάζει το LC F, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2018, και ιαπωνικές πηγές επιβεβαιώνουν ότι ξέραμε
Η Lexus αποφεύγει τον όρο “αυτόνομη οδήγηση”
Η Lexus αποφεύγει τον όρο “αυτόνομη οδήγηση”
Η ναυαρχίδα της Lexus είναι η LS, η πέμπτη γενιά της οποίας παρουσιάστηκε φέτος στο σαλόνι του Detroit. Το νέο υπερπολυτελές σεντάν των Ιαπώνων θα φέρει όπως προστάζει η μόδα, συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Για άλλη μια φορά θα επαναλάβω πως τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης δεν σημαίνει πως το αυτοκίνητο πάει μόνο του, αλλά πως μπορεί να κάνει αυτόματα κάποιες (για την ώρα απλές) λειτουργίες, όπως το lane keeping. Βέβαια το κοινό με τεχνολογικές ευαισθησίες έχει γίνει ανυπόμονο εξαιτίας της Tesla που διαφήμισε το σύστημά της ως πλήρως αυτόνομο, ενώ η πραγματικότητα ήταν κάπως πιο πεζή.
Οι Ιάπωνες δεν θέλουν να πουν μεγάλα λόγια ή να δημιουργήσουν εντυπώσεις, αλλά να παρουσιάσουν κάτι απολύτως ασφαλές και λειτουργικό. Έτσι για την ώρα θα αποφύγουν κάθε αναφορά στην αυτόνομη οδήγηση και όλα τα νέα αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης που θα έχει το νέο LS θα ονομαστούν απλώς οδηγικές βοήθειες. Μάλιστα το έχουν πάρει πολύ σοβαρά και δεν θα αφήνουν τον οδηγό να πειραματιστεί με τις δυνατότητες των συστημάτων του LS. Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα έχουν ένα σύστημα από αισθητήρες που θα ανιχνεύει αν ο οδηγός κρατάει το τιμόνι και είναι σε εγρήγορση.
Εάν αντιληφθεί πως ο οδηγός δεν κρατάει το τιμόνι ή πως είναι απαθής, τότε θα τον προειδοποιεί να αναλάβει πλήρως τον έλεγχο, ειδάλλως θα θέτει σε λειτουργία την κόρνα και τα αλάρμ, προειδοποιώντας έτσι τους γύρω οδηγούς πως κάτι δεν πάει καλά. Έπειτα θα επιβραδύνει και θα προσπαθεί να ακινητοποιηθεί ασφαλώς, θα ξεκλειδώνει τις πόρτες και θα καλεί τις αρχές. Πολλοί θα σκεφτούν πως η αντίδραση αυτή είναι κάπως υπερβολική, αλλά σκοπός αυτής της “υπερβολής” είναι ο οδηγός αφενός να έχει πάντα την προσοχή του στον δρόμο και αφετέρου σε περίπτωση που πάθει κάτι, να μην είναι επιβάτης σε ένα ακυβέρνητο όχημα. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που κάποιοι αποκοιμήθηκαν ή έχασαν τις αισθήσεις τους με αποτέλεσμα να τρακάρουν.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η πανευρωπαϊκή περιοδεία που πραγματοποιεί το LC 500 το βρήκε το διήμερο 28-29 Μαΐου στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Όταν το κόστος για μία και μόνο προβολή ενός τηλεοπτικού σποτ διάρκειας 30 sec αγγίζει τα 5 εκατ.