Όσοι απογοητεύτηκαν από την ταινία Batman εναντίον Superman μπορεί να ενθουσιαστούν όταν δουν το Batmobile στην πρα
Η Lotus 3-Eleven... πετάει στο Νίρμπουργκρινγκ! (vids)
Η Lotus 3-Eleven... πετάει στο Νίρμπουργκρινγκ! (vids)
Η Lotus 3-Eleven... πετάει σε δοκιμές στο Νίρμπουργκρινγκ, όπως φαίνεται από τη ματιά του οδηγού στα βίντεο που ανέβασε η βρετανική μάρκα.
Δύο βίντεο μικρής διάρκειας ανέβασε η Lotus στο επίσημο κανάλι της στο youtube. Αυτά δείχνουν την 3-Eleven να... πετάει σε δοκιμές στο Νίρμπουργκρινγκ!
Μάλιστα, σε αμφότερα τα βίντεο η βρετανική μάρκα έχει επιλέξει την κάμερα του οδηγού, ώστε να δείξει πώς βλέπει εκείνος και ζει την εμπειρία της οδήγησης του εν λόγω μοντέλου, καθώς και την εντυπωσιακή ταχύτητά του στην ευθεία, αλλά και υπό το φρενάρισμα στις στροφές.
«Οι δοκιμές της 3-Eleven στην πίστα μας έδωσε την τέλεια ευκαιρία να επιδείξουμε τον εξαιρετικό ρυθμό. Είναι το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής που βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο της Lotus και παραμένει πιστό στις αξίες μας.
Δε χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας οδηγός αγώνων για να δεις το υλικό του και θα φέρει σε δύσκολη θέση πολλά hypercars με εξαψήφιο νούμερο στις τιμές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lotus, Ζαν Μαρκ Γκέιλς. Από εκεί και πέρα, η 3-Eleven βγαίνει σε δύο εκδόσεις, τη Road και τη Race.
Αμφότερες είναι με κινητήρα V6 3.5 λίτρων, με την πρώτη να αποδίδει 410 ίππους, να ζυγίζει 925 κιλά, να πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δεύτερα και να φτάνει μέγιστη ταχύτητα τα 280 χλμ./ώρα και τη δεύτερη να αποδίδει 460 ίππους, να έχει βάρος 890 κιλά, να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δεύτερα και να φτάνει τελική ταχύτητα τα 290 χλμ./ώρα.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι... έβγαλε έναν γύρο στο Νίρμπουργκρινγκ σε 7 λεπτά και 6 δεύτερα, χρόνος που είναι κοντά στα 6 λεπτά και 57 δεύτερα της Porsche 918 Spyder.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με μία εκπληκτική προσπέραση στον Λιούις Χάμιλτον, ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τα ηνία και κέρδισε τον αγώνα της Μαλαισίας.
Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση.