Πριν λίγους μήνες σας είχαμε αποκαλύψει τις -τότε- πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου VW Passat για την αγορά της Κίνας.
Αυτό είναι το καινούριο Mazda3
Αυτό είναι το καινούριο Mazda3
Στα τέλη Νοεμβρίου, η Mazda παρουσίασε στην έκθεση του Λος Άντζελες τη νέα γενιά του Mazda3, όμως οι φωτογραφίες που έδωσε δεν ήταν αρκετές για να φανεί η συνολική σχεδίαση του ιαπωνικού μοντέλου. Σήμερα, και με αφορμή της έκθεσης του Σικάγο, η εταιρία έδωσε ένα νέο σετ φωτογραφιών της πεντάπορτης hatchback έκδοσης, όσο και της τετράπορτης sedan, με το μοντέλο να έχει πουλήσει πάνω από έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 2003, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε.
Εμφανισιακά, το νέο Mazda3 υιοθετεί μια ώριμη εκδοχή της Kodo γλώσσας σχεδιασμού και δανείζεται πολλά στοιχεία του πρωτοτύπου Kai concept που είδαμε στην έκθεση του Τόκιο του 2017, με την τέταρτη γενιά του μοντέλου να χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της Mazda, SkyActiv Vehicle Architecture.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8,8″, λιγότερους φυσικούς διακόπτες, head-up display και καλύτερης ποιότητας υλικά.
Εξοπλίζεται με τον πρωτοποριακό 2,0-λιτρο SkyActiv-X βενζινοκινητήρα απόδοσης 190 ίππων με 230 Nm ροπής. Στη γκάμα υπάρχουν επίσης τρεις ακόμη SkyActiv-G βενζινοκινητήρες 1,5-λίτρων, 2,0-λίτρων και 2,5-λίτρων, όπως και ένας diesel, ο SkyActiv-D 1,8 λίτρων.
Οι κινητήρες συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά και με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.
Το ιαπωνικό μοντέλο θα ξεκινήσει την εμπορική πορεία στην Ευρώπη εντός του 2019 και θα πωλείται με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου. Βασικός κινητήρας θα είναι ο ατμοσφαιρικός 2,0-λιτρος SkyActiv-G απόδοσης 122 ίππων, ενώ ακολουθεί ο νέος πετρελαιοκινητήρας Skyactiv-D 1,8-λίτρων απόδοσης 116 ίππων με 270 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός αντικαθιστά τους 1,5 SkyActiv-G και 2,2 SkyActiv-G.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τον πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI απόδοσης 349 PS, ηλεκτρικό κομπρέσορα και σύστημα mild-hybrid για την αγορά της Ευρώπης
Η Ford Performance παρουσίασε την νέα γενιά του Focus ST που διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου με αμάξωμα hatc