Ο «Εξολοθρευτής» Σβαρτσενέγκερ έγινε οικολόγος [Vid]
Ο «Εξολοθρευτής» Σβαρτσενέγκερ έγινε οικολόγος [Vid]
Ο Αρνολντ Σβαρτσενέγκερ μπορεί πλέον να απολαμβάνει χωρίς τύψεις τη λατρεμένη του Mercedes G-Class, καθώς της μεταμόσχευσε ηλεκτροκινητήρες μηδενικών ρύπων.
«Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε ο Αρνολντ Σβαρτσενέγκερ τη μεταμόρφωση του αδηφάγου, αλλά αγαπημένου του, αυτοκινήτου σε ένα γρήγορο ηλεκτρικό! Ο διάσημος ηθοποιός και πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνια είναι από το 1997 κάτοχος μίας Mercedes G 350 d, δηλαδή ενός καθαρόαιμου οχήματος εκτός δρόμου, που φημίζεται για την αντοχή του στις κακουχίες και για τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα του στο χώμα.
Ωστόσο ο Αυστριακός, που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο υποδυόμενος τον Εξολοθρευτή, έχει δείξει και στο παρελθόν μεγάλη ευαισθησία, όσον αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος. Μάλιστα, κατά τη θητεία του ως κυβερνήτης της Καλιφόρνια είχε αναλάβει πολλές πρωτοβουλίες υπέρ της προώθησης της ηλεκτροκίνησης.
Γιαυτό και ονειρευόταν πάντα να είναι σε θέση να οδηγεί το αγαπημένο του τζιπ χωρίς τύψεις συνείδησης, οπότε αποφάσισε να το μετατρέψει σε ηλεκτρικό. Αυτό έγινε σε συνεργασία με την αυστριακή εταιρεία Kreisel Electric, που ειδικεύεται σε τέτοιου είδους μετατροπές. Όπως δήλωσε μάλιστα το μέλος του ΔΣ της εταιρείας, Κρίστιαν Σλεγκλ,
«ο ¶ρνολντ οδηγεί εδώ και δεκαετίες στις ΗΠΑ το αγαπημένο του όχημα εκτός δρόμου, που κατασκευάζεται στην Αυστρία. Ετσι είχαμε από κοινού την ιδέα, να μετατρέψουμε το τζιπ του σε ένα οικονομικό, αλλά δυναμικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο».
Φαίνεται πάντως ότι το πέτυχαν, αν κρίνουμε από τις προδιαγραφές της -πράσινης πλέον- Mercedes G-Class- για της οποίας τη μετάλλαξη απαιτήθηκαν δύο μήνες. Το αποτέλεσμα είναι μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη G-Class με αυτονομία 300 χιλιομέτρων και μπαταρίες συνολικού βάρους 510 κιλών, οι οποίες έχουν κατανεμηθεί σε διάφορα σημεία του αμαξώματος για να μην επηρεαστεί αρνητικά η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Το οικολογικό μοντέλο του Σβαρτσενέγκερ διαθέτει περισσότερους από έναν ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 490 ίππων, χάρη στους οποίους επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6΄΄, όταν με τον αρχικό ντιζελοκινητήρα του χρειαζόταν τρία δευτερόλεπτα περισσότερα!
Να σημειώσουμε επίσης, ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 183 χλμ./ώρα και ότι για τη φόρτιση των μπαταριών κατά 80% απαιτούνται μόνον 25 λεπτά. Ο Εξολοθρευτής δήλωσε ενθουσιασμένος από τις πρώτες διαδρομές στο τιμόνι της ηλεκτροκίνητης Mercedes G 350 d, που έγιναν επί αυστριακού εδάφους και τώρα την αναμένει στην Αμερική για τα...περαιτέρω.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έπειτα από το Generation EQ που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού, το περασμένο έτος, η γερμανική φίρμα είναι έτοιμη να παρου
Η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε πως το παγκόσμιο ντεμπούτο του πολυαναμενόμενου hypercar θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτη