Παγκόσμια πρεμιέρα έκανε το νέο Lexus LS+ Concept στο 45ο Σαλόνι του Τόκιο, ενώ το βασικό του χαρακτηριστικό είναι οι τεχν
Με 662 ίππους το Noble M600 CarbonSport.
Με 662 ίππους το Noble M600 CarbonSport.
Δημιουργείται κατά γράμμα των προτιμήσεων του ιδιοκτήτη του, έχει τελική ταχύτητα 360 χλμ./ώρα και το όνομά του δεν λέει πολλά σε μερικούς. Οι επιδόσεις τους όμως...
Η Noble είναι μια μικρή βρετανική βιοτεχνία από τις πολλές που κατασκευάζουν σχεδόν αγωνιστικά μοντέλα για χρήση δρόμου ή track day specials, δηλαδή αυτοκίνητα για χρήση κυρίως σε πίστες. Το M600 είναι το βασικό μοντέλο της εταιρείας, το οποίο κατασκευάζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του, ειδικά όσον αφορά στον εξοπλισμό και τα υλικά του εσωτερικού.
Η τελευταία εξέλιξη του Noble M600 παρουσιάστηκε στην έκθεση του Λονδίνου και πλέον ο κινητήρας του αποδίδει 662 ίππους. Αυτός είναι ο γνωστός V8 των 4,4 λίτρων από τα πάλαι ποτέ Ford και Volvo, ο οποίος όμως είχε σχεδιαστεί από τη Yamaha. Η Noble τον περιποιήθηκε δεόντως με δύο turbo, ανεβάζοντας την ισχύ του στα ουράνια, ενώ το σωληνωτό πλαίσιο του αυτοκινήτου και το αμάξωμα από ίνες άνθρακα, διατηρούν το βάρος τα 1.198 κιλά μόλις.
Με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και χωρίς πολλά ηλεκτρονικά συστήματα να υπεισέρχονται στη διαδικασία της οδήγησης, το Noble M600 CarbonSport έχει επιδόσεις που αγγίζουν τη σφαίρα των hypecars. Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 360 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, και από 0-200 χλμ./ώρα 8,9 δλ.
Το M600 εξελίσσεται τα τελευταία 5 χρόνια συνεχώς, πάνω στη βάση του less is more, υπό την έννοια της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης μείωσης του βάρους, για την επίτευξη της μέγιστης απόλαυσης οδήγησης. Συνολικά η βρετανική λογική για τα σπορ αυτοκίνητα έχει ακριβώς αυτή την κατεύθυνση, η οποία επίσης βλέπουμε να επικρατεί στη Lotus, την Ariel και άλλες εταιρείες «ειδικών» μοντέλων μικρής παραγωγής.
Το κόστος του M600 διαμορφώνεται ανάλογα με τις προδιαγραφές που επιθυμεί ο ιδιοκτήτης του, ωστόσο αυτό δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 350.00¤ και μπορεί να φτάσει και πάνω από τις 400.000¤. Τεράστιο για τα δικά μας ειωθότα, αλλά μάλλον λογικό για το «χρηματιστήριο» των σπάνιων και ιδιαίτερων hypercars.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παρουσιάστηκε πριν από τέσσερα χρόνια περίπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το Audi TT Sportback ήταν ένα σπορ coupe
Ο άγνωστος κατασκευαστής Scuderia Cameron Glickenhaus, στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης αναμένεται να παρουσιάσε