Η 488 Pista αποτελεί την σκληροπυρηνική έκδοση της 488 με το αυτοκίνητο να διαθέτει τον δυνατότερο V8 κινητήρα που κατασκε
Ferrari 812 Superfast στην Έκθεση Γενεύης 2017
Ferrari 812 Superfast στην Έκθεση Γενεύης 2017
Ο πιο δυνατός κινητήρας παραγωγής της Ferrari παρουσιάζεται στην 812 Superfast με το μοντέλο να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Βασιζόμενο στην F12, όμως με νέο body kit, το νέο ιταλικό supercar λανσάρεται σε μία νέα απόχρωση του κόκκινου, την Rosso Settanta, προς τιμή των 70ών γενεθλίων της μάρκας.
Ο V12 κινητήρας, τοποθετημένος μπροστά και προς το κέντρο, έχει μεγαλώσει σε κυβισμό, φθάνοντας τα 6.496 cc. Αποδίδει 800 ίππους στις 8.500 rpm, αριθμός που του δίνει τον τίτλο του «ισχυρότερου κινητήρα παραγωγής» στην ιστορία της Ferrari. Η αναλογία ισχύος ανά λίτρο είναι 123 PS/lt. Η μέγιστη ροπή των 718 Nm εμφανίζεται στις 7.000 rpm, όμως το 80% είναι διαθέσιμη από τις 3.500 rpm.
Όλα τα παραπάνω επιτεύχθησαν μέσω υιοθέτησης συστήματος άμεσου ψεκασμού με πίεση 350 bar και σύστημα εισαγωγής μεταβλητής γεωμετρίας. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει εξελιχθεί ώστε να προχωρά σε πιο άμεσες αλλαγές σχέσεων. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 2,9 sec και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 km/h, για τη βάρους 1.525 kg (με αναλογία 47/53 εμπρός-πίσω) 812 Superfast.
Πρεμιέρα για το μήκους 4,657 m μοντέλο της Ferrari κάνει το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), το οποίο σε συνδυασμό με την τελευταία έκδοση του SSC (Side Slip Control) υπόσχεται πιο εύκολο έλεγχο της θηριώδους δύναμης. Το νέο Virtual Short Wheelbase 2.0 (στην πρώτη του εκδοχή εμφανίστηκε στην F12tdf) είναι ένα σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης που βελτιώνει τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και τη συμπεριφορά σε σφιχτές διαδρομές.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτή είναι η ισχυρότερη και ταχύτερη Ferrari «ευρείας» παραγωγής (και όχι περιορισμένης όπως η LaFerrari) και θα κάνει ντεμ
Η Ferrari παρουσίασε επίσημα τα Monza SP1 και SP2, τα πρώτα μοντέλα της Icona σειράς της.