Lexus LS F SPORT με 415 ίππους

Lexus LS F SPORT με 415 ίππους

Lexus LS F SPORT με 415 ίππους

    Το LS ήταν το πρώτο μοντέλο της Lexus, θυγατρικής της Toyota. Κυκλοφόρησε το 1989 στην αγορά των ΗΠΑ, με κίνηση στους πίσω τροχούς και 4λιτρο V8 κινητήρα. Πλέον 28 χρόνια μετά, η πολυτελής μάρκα παρουσιάζει στην έκθεση της Νέας Υόρκης το LS F SPORT, την έκδοση επιδόσεων της ναυαρχίδας της.

    Το LS F SPORT θα είναι διαθέσιμο τόσο με κινητήρα βενζίνης όσο και στην υβριδική έκδοση του μεγάλου sedan. Διαφέρει τόσο οπτικά (με αποκλειστική γρίλια, τροχούς 20 ιντσών και sport λεπτομέρειες στην καμπίνα των επιβατών) όσο και σε ουσιαστικότερους τομείς, όπως οι επεμβάσεις στο πλαίσιο και η ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση. Το αυτοκίνητο κάνει χρήση επιμηκυμένης παραλλαγής της πισωκίνητης πλατφόρμας GA-L, στην οποία βασίζεται το coupe LC 500. Προαιρετικά κυκλοφορεί και σε τετρακίνητες εκδόσεις.

    Ο V6 βενζίνης των 3,5 lt εφοδιάζει την έκδοση LS 500, αποδίδει 415 ίππους και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων! Όλα τα παραπάνω επιτρέπουν στο μεγάλο sedan να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 5 sec. Η Lexus προσφέρει προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport S και Sport S+) που διαμορφώνουν ανάλογα την απόκριση του κινητήρα αλλά και τον ήχο από το σύστημα εξάτμισης.

    Η υβριδική έκδοση LS 500h F SPORT (με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και το V6 βενζινοκινητήρα) δίνει έμφαση στην... οικολογική συμπεριφορά, χωρίς βέβαια να μπορεί να χαρακτηριστεί αργό ή αδύναμο. Κάθε άλλο, καθώς το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 354 ίππους, ενώ η διαδικασία 0-100 km/h διαρκεί λίγο πάνω από τα 5 sec.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lexus RC F GT3 2017 [Vid]

    Έτοιμο να πατήσει στην πίστα είναι το νέο αγωνιστικό RC F GT3, το οποίο εξέλιξε η Lexus Gazoo Racing.

Στο Σαλόνι της Γενεύης το νέο Lexus UX

    Τους ανυπόμονους που δεν άντεχαν μέχρι τις 6 Μαρτίου για να δουν το νέο UX στο Σαλόνι της Γενεύης ικανοποίησε η Lexus.

Lexus LC 500, έγινε υβριδικό με 359 ίππους

Το κουπέ LC 500 της Lexus έκλεψε την παράσταση τις αρχές του χρόνου στην έκθεση του Ντιτρόιτ, ενώ τώρα, επί ευρωπαϊκού