Το λειτουργικό κόστος ενός hyper car είναι αναλογικά πιο ακριβό από την αγορά του.

Το λειτουργικό κόστος ενός hyper car είναι αναλογικά πιο ακριβό από την αγορά του.

Το λειτουργικό κόστος ενός hyper car είναι αναλογικά πιο ακριβό από την αγορά του.

H καινούργια Bugatti Chiron που θα αποκαλυφθεί στα επόμενα 24ωρα στην έκθεση της Γενεύης, θα είναι ότι πιο γρήγορο και ακριβό θα μπορεί να αγοράσει κανείς, ενώ στην πορεία θα διεκδικήσει και το ρεκόρ ταχύτητας που κατέχει η προκάτοχός της Veyron.

Λογικά με την παρουσίαση και την έναρξη των πωλήσεων της Chiron κάποιες από τις συνολικά 450 Veyron που έχουν κατασκευαστεί θα είναι διαθέσιμες προς πώληση ως μεταχειρισμένες. Σε υψηλότατες φυσικά τιμές, που μπορεί να κυμαίνονται ανάλογα με την έκδοση και την κατάσταση, γύρω στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ, ενδεχόμενα και πιο ψηλά.

Πολύ ακριβό σπορ η αγορά ενός hyper car του βεληνεκούς μιας Bugatti, ενώ αναλογικά ακόμα πιο ακριβή είναι η κατοχή και η συντήρησή του. Για παράδειγμα η αντικατατάσταση των ελαστικών. Ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης του θηρίου των έως και 1.200 ίππων και των 1.900 κιλών τα ειδικά εξελιγμένα για τη Veyron λάστιχα της Michelin αντέχουν από 3.500 έως το πολύ 15.000 χιλιόμετρα. Η ίδια η Bugatti προτείνει, για λόγους ασφαλείας, την αντικατάστασή τους κάθε 5.000 χιλιόμετρα ή έπειτα από οδήγηση με ταχύτητες κοντά στην τελική -απίθανο αυτό σε δημόσιο δρόμο, μιας και ξεπερνά τα 400 χλμ/ ώρα.

Συνέχεια του άρθρου ...

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Alfa Romeo 6C στην αγορά το 2020

    Η Alfa Romeo ετοιμάζει τα επόμενα μοντέλα της.

5.600 συνδυασμοί για το Ford GT

    Είτε είσαι από τους έχοντες που μπορούν να αγοράσουν ένα Ford GT είτε όχι, η Ford σου δίνει την ευκαιρία να το φτιάξεις στο

Ο σχεδιαστής της Koenigsegg μας δείχνει το spec του για την Regera

    Η επιλογή χρώματος και γενικότερα η εξατομίκευση ενός νέου αυτοκινήτου, δεν είναι κάτι απλό για τον υποψήφιο αγοραστή.