H Nissan έδωσε όλες τις λεπτομέρειες του ανανεωμένου GT-R, που έκανε το ντεμπούτο του τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της
Αέρας φρεσκάδας για το Nissan 370Z MY18
Αέρας φρεσκάδας για το Nissan 370Z MY18
Η Nissan ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στα σπορ μοντέλων της, με την άφιξη του αναβαθμισμένου 370Z MY18.
Οι βελτιώσεις του μοντέλου, αφορούν -κυρίως- ένα νέο σύγχρονο φινίρισμα στο κλασικό σχεδιασμό του coupe. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν λαβές μαύρου χρώματος στις πόρτες, καθώς και ένα μαύρου χρώματος διακοσμητικό στον πίσω προφυλακτήρα. Οι σκουρόχρωμοι προβολείς εμπρός, όπως και τα αντίστοιχα πίσω φώτα που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμα μόνο στην έκδοση Nismo, είναι πλέον στάνταρ.
Το νέο μοντέλο διατίθεται με νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, καθώς και σε ένα, νέο, κόκκινο μεταλλικό χρώμα.
Νέος είναι και ο συμπλέκτης υψηλής απόδοσης (στάνταρ στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο του 370Z MY18), προϊόν συνεργασίας της Nissan με την φίρμα Exedy. O νέος συμπλέκτης αυτός βελτιστοποιεί την απόδοση του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και άνεση στις αλλαγές.
Παράλληλα, το σύστημα ψυχαγωγίας Nissan Connect Premium, με οθόνη αφής επτά ιντσών, δορυφορική πλοήγηση, συσκευή αναπαραγωγής DVD και κάμερα οπίσθιας προβολής, διατίθεται προαιρετικά στο αναβαθμισμένο μοντέλο.
Το 370Z MY18 διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που το διατηρούν σαν ένα από τα πιο επιθυμητά σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων. Η ισχύς προέρχεται από έναν κινητήρα V6 3,7 λίτρων με 328 ίππων, που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου ή ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Πάντως, οι εκδόσεις roadster 370Z και 370Z NISMO συνεχίζουν να διατίθενται χωρίς τις αναβαθμίσεις του MY18.
Η βέλτιστη κατανομή βάρους και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση προσφέρουν υψηλή ποιότητα οδήγησης και δυναμικό χειρισμό στους οδηγούς. Το 370Z παραμένει το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του με Syncro Rev Control, το πρώτο σύστημα στον κόσμο που αυξάνει στιγμιαία το γκάζι στα κατεβάσματα των ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας απόλυτα ομαλές αλλαγές.
Επιπλέον, στο κλασικό εσωτερικό ενός Z μοντέλου, κυριαρχεί ένα απλό τριάκτινο τιμόνι, σε συνδυασμό με τρεις κυκλικούς μετρητές ενδείξεων.
Θυμίζουμε ότι, η επιτυχημένη ιστορία του μοντέλου Ζ της Nissan, ξεκίνησε το 1969 με την κυκλοφορία του Fairlady Z / Datsun 240Z (μοντέλου που έγραψε ιστορία και στους αγώνες αυτοκινήτου). Στη συνέχεια και μετά από πέντε διαδοχικές γενιές, το μοντέλο έχει παραμείνει πιστό στο πνεύμα της υψηλής απόδοσης και του διαχρονικού σχεδιασμού.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το supercar της Nissan παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης με μεγαλύτερη ισχύ και σημαντικές αισθητικές και α
Προδιαγραφές πίστας έχει η νέα έκδοση Track του Νissan GT-R, ενώ αποτελεί δημιούργημα των μηχανικών της Nismo.