Το νέο supercar της Βρετανικής εταιρείας που θα παρουσιαστεί στο Μάρτιο στη Γενεύη, αποκτά εικόνα και αναμένεται να είναι π
McLaren BP23 Prototype θα ο αντικαταστάτης της McLaren F1
McLaren BP23 Prototype θα ο αντικαταστάτης της McLaren F1
H McLaren έδωσε τις πρώτες spy φωτογραφίες από το Hyper-GT που ετοιμάζει, το νέο τριθέσιο (1+2) το πολυαναμενόμενο supercar που θα είναι ο διάδοχος της θρυλικής F1 και θα κατασκευαστεί από την McLaren Special Operations (MSO).
Η εταιρία αναφέρει πως το αυτοκίνητο με κωδική ονομασία BP23, ονομασία που βγαίνει από το Bespoke Project 2 και από τις τρεις θέσεις που έχει, θα είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η McLaren. Το μουλάρι των δοκιμών φορά το σώμα της 720S, αλλά αυτό όπως καταλαβαίνεις θα αλλάξει, όταν παρουσιαστεί το τελικό μοντέλο.
Όπως είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Mike Flewitt, CEO της βρετανικής εταιρίας, αρχικά η McLaren είχε αποφασίσει να κατασκευάσει μόλις ένα μοντέλο, αλλά οι παραγγελίες έγιναν 2 και κάπως έτσι πήρε την απόφαση να κατασκευάσει 12 αυτοκίνητα. Η ζήτηση συνεχώς αυξανόταν, με τα 12 να γίνονται 46 και τελικά η εταιρία θα κατασκευάσει 106 μονάδες, όσες ακριβώς ήταν και οι F1. Όλες έχουν ήδη προ-πουληθεί με κόστος από 1,9 εκατομμύρια λίρες (2,2 εκατομμύρια ευρώ). Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι coupe, με τον Flewitt να ξεκαθαρίζει πως η BP23 δεν αναπτύσσεται με καμία αγωνιστική βλέψη και έτσι δεν θα υπάρχει μια GTR έκδοση αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, όπως έκανε στις F1 και P1.
Από τα 106 αυτοκίνητα, τα περίπου 30 έχουν προορισμό τις ΗΠΑ, αλλά κανένα από αυτά δεν θα μπορεί να κινηθεί νόμιμα στους δρόμους. Βλέπεις η νομοθεσία των ΗΠΑ, εξαιρεί τα μοντέλα που θεωρούνται ιστορικά ή έχουν τεχνολογικό ενδιαφέρον από τους κανονισμούς ασφαλείας και τις εκπομπές ρύπων. Όμως, όσοι κατέχουν ένα αυτοκίνητο που καλύπτεται από τον παραπάνω νόμο, τους επιτρέπεται να κάνουν έως και 2.500 μίλια (4.025 χλμ) σε δημόσιους δρόμους και έτσι δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μιας και δεν αναμένεται οι ιδιοκτήτες τους να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.
Κίνηση θα παίρνει από έναν υβριδικό V8 κινητήρα που θα συνδυάζει τον 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα της 720S με ηλεκτροκινητήρα. H καμπίνα θα είναι πολυτελής, άρτια εξοπλισμένη κάνοντας εκτενή χρήση carbon, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο, με τους δύο επιβάτες να βρίσκονται πίσω του και να κάθονται στα επιμέρους πίσω καθίσματα.
Δεν διαθέτει επιθετική εμφάνιση με τεράστια σπόιλερ, splitters και μεγάλη αεροτομή. Ωστόσο έχει επιλεχθεί μια “ρευστή” αεροδυναμική σχεδίαση που προσφέρει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Η McLaren περιγράφει το μοντέλο ως το πρώτο Hyper-GT του κόσμου, δεδομένου πως θα είναι ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όπως ένα grand tourer, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο της απόδοσης που περιμένει κανείς από μια McLaren.
Η βρετανική εταιρία συμπληρώνει πως η BP23 θα είναι το πιο πολυτελές και το πιο εξαιρετικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η MSO θα εργαστεί από κοινού με τους 106 ιδιοκτήτες ώστε το κάθε αυτοκίνητο να είναι ξεχωριστό, αναλόγως το προσωπικό γούστο του καθένα. Οι πόρτες του θα ανοίγουν προς τα πάνω, όπως της F1, θα έχει σώμα από carbon, monocoque carbon σασί, με την McLaren να δηλώνει πως οι παραδόσεις του νέου της αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017, με νέο 4,0-λίτρων V8 κινητήρα 720 ίππων
Μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε πώς ακριβώς μπορεί να μοιάζει η επόμενη γενιά της Toyota Supra, ωστόσο ο φακός του auto evolution