Για να σε προλάβω, δεν μας αφορά καθόλου το επάγγελμα της συμπαθέστατης κατά τ’άλλα κυρίας, αλλά το γούστο της για τα αυτοκ
Παγκόσμιο ρεκόρ drift με 305 χλμ./ώρα (video)
Παγκόσμιο ρεκόρ drift με 305 χλμ./ώρα (video)
To Nissan GT-R NISMO καταρρίπτει το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες, επιτυγχάνοντας την πιο γρήγορη πλαγιολίσθηση.
Κάτοχος ενός παγκόσμιου ρεκόρ Γκίνες έγινε η Nissan, χάρη σε ένα ειδικά ρυθμισμένο Nissan GT-R NISMO του 2016, το οποίο και πέτυχε το πιο γρήγορο drift με ταχύτητα 304,96 χιλιόμετρα/ώρα.
Τη στιγμή που ο μέσος οδηγός θα δυσκολευόταν ακόμα και να κρατήσει την ευθεία ένα αυτοκίνητο με αυτή την ταχύτητα, ο Ιάπωνας οδηγός Μασάτο Καβαμπάτα, πρωταθλητής του drift στην Ιαπωνία και κάτοχος του τίτλου D1 Grand Prix, κατάφερε να κινείται με το πλάι. Για το επίτευγμα αυτό, όπως ήταν φυσικό, δεν αρκούσε ένας έρημος δημόσιος δρόμος ή μια μεγάλη έστω πίστα αγώνων. Έτσι επιλέχτηκε το διεθνές αεροδρόμιο Fujairah, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Η επιλογή του Fujairah για την επίτευξη του ρεκόρ ήταν στρατηγικής σημασίας, καθώς διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους διαδρόμους προσγείωσης στον κόσμο μήκους 3 χιλιομέτρων, με πολύ μεγάλο πλάτος.
Το ειδικά εξελιγμένο GT-R NISMO που χρησιμοποιήθηκε για την κατάκτηση του ρεκόρ επιμελήθηκε η GReddy Trust, ενώ εκτεταμένες δοκιμές του αυτοκινήτου έγιναν στις εγκαταστάσεις της πίστας Fuji Speedway της Ιαπωνίας, με τον Καβαμπάτα ως οδηγό εξέλιξης. Φυσικά δεν πρόκειται για ένα GT-R όπως βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής, καθώς αποδίδει 1.380 ίππους με την μετάδοση της κίνησης να γίνεται μόνο στους πίσω τροχούς. Επίσης ρυθμίστηκε ειδικά και ως προς την ευελιξία του, το κόψιμο του τιμονιού και πολλές ακόμα παραμέτρους, ώστε να πλαγιολισθαίνει εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα απόλυτα έλεγχο και εμπιστοσύνη στον οδηγό του.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Nissan έχει μεγαλεπήβολα σχέδια σε ότι αφορά τα αυτόνομα αυτοκίνητα, ετοιμάζοντας 10 αυτόνομα μοντέλα έως το 2020, με