Με την παρουσίαση της νέας Panamera Turbo, η Porsche σημείωσε χρόνο 7:38 στο Nurburgring και έγινε το γρηγορότερο πολυτελές
Τέλος το χειροκίνητο για τις BMW M5 & M6.
Τέλος το χειροκίνητο για τις BMW M5 & M6.
Ο πρόεδρος της φίρμας επιβεβαίωσε ότι οι νέες Μ5 και Μ6 θα έχουν μόνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο πρόεδρος της BMW M GmbH, Frank van Meel, μίλησε στο Car & Driver αναφέροντας ότι η ζήτηση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων της φίρμας για την Μ6 έπεσε στο... μηδέν! Επίσης, οι πωλήσεις της Μ5 με το ίδιο χειροκίνητο κιβώτιο ήταν ελάχιστες, γιΆαυτό και το αποτέλεσμα είναι να σταματήσει να είναι διαθέσιμο το 6άρι κιβώτιο στις επόμενες Μ5 και Μ6. Από την άλλη, ο Meel θα κρατήσει την επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου για τα υπόλοιπα μοντέλα της Μ γκάμας (Μ2, Μ3 και Μ4).
Η ανακοίνωση αυτή ίσως ενοχλήσει αρκετούς λάτρεις των μοντέλων, αλλά ήταν αναπόφευκτο. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς, ότι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το χειροκίνητο τότε θεωρείται και μία ορθή κίνηση από τη BMW. Συγκεκριμένα, η M5 ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 km/hσε 4,2 sec με το αυτόματο, δηλαδή 1 δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερα από τις χειροκίνητες εκδόσεις.
Να θυμίσουμε ότι η BMW προσθέτει τις τελικές πινελιές στην ολοκαίνουργια M5, η οποία θα παρουσιαστεί μέσα στον επόμενο χρόνο και ίσως φέρει μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 4.4 Μ TwinPower Turbo V8 μοτέρ, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη στους 626 ίππους.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη 4-Series παρουσίασε η BMW στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και αυτή ήρθε ανανεωμένη, ενώ βγαίνει σε πολλές εκδόσεις μ