Το Apollo IE στους δρόμους της Γενεύης

Το Apollo IE στους δρόμους της Γενεύης

Το Apollo IE στους δρόμους της Γενεύης

    Η Apollo θα πάει το IE στη Γενεύη, αλλά όχι στον εκθεσιακό χώρο της έκθεσης, μιας και θα διοργανώσει μια ιδιωτική εκδήλωση στην ελβετική πόλη. Το IE θα κυκλοφορεί στους δρόμους της Γενεύης το διάστημα 6-8 Μαρτίου, με την Apollo να ζητά από όσους το βλέπουν στον δρόμο, να δημοσιεύουν φωτογραφίες του στα κοινωνικά τους δίκτυα με hashtag #FindTheIE”.

    Το αυτοκίνητο διαθέτει νέο, ριζικά αναθεωρημένο σχεδιασμό, MonoCell carbon σασί, carbon σώμα, κεντρικό πτερύγιο, μεγάλο μπροστά splitter, εισαγωγή αέρα στην οροφή και τεράστια αεροτομή.

    Κίνηση παίρνει από έναν 6,3-λίτρων V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα με όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ, απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 759 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Hewland με paddles στο τιμόνι, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα.

    Το βάρος του ανέρχεται στα μόλις 1.250 κιλά, έχει αναλογία βάρους 45% μπροστά και 55% πίσω, με το αεροδυναμικό bodykit να παράγει 1.350 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, όταν το όχημα κινείται με 300 χλμ/ώρα.

    Μπορεί να παράγει έως 2 Gs στις στροφές και εκτός από το monocoque σασί, από carbon είναι κατασκευασμένα τόσο το μπροστά, όσο και το πίσω υποπλαίσιο, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από carbon κεραμικά φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά με δίσκους 380×34 mm και τετραπίστονες πίσω με δίσκους 380x34mm. Τα ελαστικά είναι της Michelin, με το hypercar να έχει μήκος 5.066 mm, πλάτος 1.995 mm, ύψος 1.130 mm και μεταξόνιο 2.700 mm.

    Το σύστημα της ανάρτησης αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της Formula 1, αποτελούμενο από διπλά push-rod ψαλίδια μπροστά και πίσω, από ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές μπάρες και από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Το αυτοκίνητο διαθέτει πολλά προγράμματα λειτουργίας, ανάμεσά τους και για οδήγηση κατά τη διάρκεια βροχής, με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης να έχει 12 ρυθμίσεις, δίνοντας στον οδηγό την δυνατότητα άμα θέλει να το απενεργοποιήσει πλήρως.

    Τα καθίσματα είναι πρακτικά επέκταση του carbon σασί πάνω στα οποία έχουν τοποθετηθεί τα σφουγγάρια, με το τιμόνι και τα πεντάλ να είναι ρυθμιζόμενα, ενώ η Apollo αναφέρει πως το κάθισμα του κάθε Apollo θα τοποθετείται στα μέτρα του ιδιοκτήτη του. Οι δερμάτινες επενδύσεις είναι σε κόκκινο χρώμα, υπάρχει LED κρυφός φωτισμός, carbon διακοσμητικά, αποσπώμενο τιμόνι και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων.

    Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 12″, με δύο οθόνες να βρίσκονται αριστερά και δεξιά του και να προβάλλουν διάφορες πληροφορίες, όπως και την εικόνα που μεταφέρουν οι κάμερες που έχουν πάρει την θέση των πλαϊνών καθρεπτών. Μια οθόνη 5″ βρίσκεται στην οροφή, μέσω της οποίας ελέγχονται διάφορες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, όπως πχ ο κλιματισμός, ο LED φωτισμός κτλ.

    Μόλις 10 Apollo IE θα κατασκευαστούν με κόστος τα 2,3 εκατομμύρια ευρώ, με τους ιδιοκτήτες να αποκτούν πρόσβαση στο πρόγραμμα Time Attack της Apollo, που θα διεξάγεται σε πίστες της Ευρώπης, ενώ θα έχουν ενημέρωση και για τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στους δρόμους του Μονακό Το Apollo IE [Vid]

    Το Apollo IE είναι από τα πιο διαστημικά hypercar του σήμερα, και παρότι οι δρόμοι του χλιδάτου πριγκιπάτου του Μονακό αποτ

H Rimac teasαρει το νέο της ηλεκτρικό hypercar [Vid]

    Η Rimac είναι μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία από την Κροατία, μια χώρα που δεν έχει ιδιαίτερη παράδοση στην κατασκευή αυτοκ

Το Rimac C_Two θα έχει καλύτερα χαρακτηριστικά από τον αρχικό σχεδιασμό

    Η Rimac είναι μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών hypercars από την Κροατία η οποία εντυπωσίασε τους πάντες με το πρώτο μοντ