Μετά από τις υποσχέσεις για διατήρηση των ατμοσφαιρικών κινητήρων στα αυτοκίνητά της, η Ferrari επέλεξε τελικά το turbo, με
Επίσημο: Ferrari SF71H [Vid]
Επίσημο: Ferrari SF71H [Vid]
Έχουν μείνει μόλις τέσσερις ημέρες μέχρι την έναρξη των πρώτων δοκιμών εξέλιξης για το 2018 όσον αφορά το πρωτάθλημα της Formula 1 και σήμερα ήταν η σειρά της Ferrari να παρουσιάσει το “όπλο” με το οποίο θα προσπαθήσει να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα.
Η ονομασία του νέου κόκκινου μονοθεσίου είναι SF71H και η παρουσίαση έγινε στην έδρα της ομάδας, στο Μαρανέλο. Στον αισθητικό τομέα, δυο έντονες αλλαγές που μπορεί εύκολα να εντοπίσει κάποιος είναι ότι αφ’ ενός το κόκκινο είναι το κυρίαρχο χρώμα με σχεδόν πλήρη απουσία του λευκού ενώ για πρώτη φορά από το 2009 απουσιάζει το λογότυπο της Santander αφού η ισπανική τράπεζα θέλησε να τερματίσει τη χορηγία.
Ακόμα μια μεγάλη αλλαγή είναι η τοποθέτηση του συστήματος προστασίας του κεφαλιού Halo ή φωτοστέφανο όπως είναι η ονομασία του στα ελληνικά, μια προσθήκη που έχει προκαλέσει πολύ μεγάλες αντιδράσεις στους φίλους της F1.
Το δίδυμο των οδηγών που θα πιλοτάρει και φέτος τα μονοθέσια της Ferrari είναι το ίδιο με τα προηγούμενα τρία χρόνια και αναφερόμαστε φυσικά στον τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Σεμπάστιαν Φέτελ και στον Κίμι Ραϊκόνεν ο οποίος πρέπει να σημειώσουμε ότι μέχρι στιγμής είναι ο τελευταίος οδηγός που έχει πρωτάθλημα με τα ιταλικά χρώματα.
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari, Ματία Μπινότο, το φετινό μονοθέσιο αποτελεί εξέλιξη του περσινού μιας και η SF70H είχε αρκετές επιτυχίες και επέτρεψε στον Φέτελ να αποτελέσει σοβαρό αντίπαλο για τον Χάμιλτον. Η μόνη μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το 2017 είναι ότι φέτος μεγάλωσε το μεταξόνιο ακολουθώντας τα χνάρια της Mercedes.
Εξέλιξη του περσινού είναι και ο κινητήρας αφού η Ferrari θέλησε να επικεντρωθεί στην αξιοπιστία μιας και φέτος ο αριθμός των διαθέσιμων μονάδων για όλη τη χρονιά πέφτει στις τρεις ανά οδηγό. Αργότερα μέσα στη χρονιά οι Ιταλοί θα παρουσιάσουν έναν πιο αναβαθμισμένο κινητήρα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Γκραν Πρι της Αυστραλίας του 1985 ήταν ο τελευταίος αγώνας που επίσημα συμμετείχε η Alfa Romeo τροφοδοτώντας με κινητήρε
Σαν σήμερα, ακριβώς πριν δύο μήνες, η Alfa Romeo ανακοίνωσε πως συμφώνησε με την Sauber F1 Team προκειμένου η ιταλική εταιρ