Η McLaren Senna ήταν μόνο η αρχή

Η McLaren Senna ήταν μόνο η αρχή

Η McLaren Senna ήταν μόνο η αρχή

    Η αρχή έγινε με την McLaren Senna, με την βρετανική εταιρία να βάζει στην άκρη τα αλφαριθμητικά ονόματα στα μοντέλα της κορυφαίας Ultimate Series.

    Έτσι και ο αντικαταστάτης της McLaren F1, που μέχρι σήμερα τον γνωρίζουμε με την κωδική ονομασία BP23, θα διαθέτει ένα “κανονικό όνομα” σαν το Senna, και όχι κάποια νούμερα συνοδευόμενα από κάποιο γράμμα.

    Το νέο τριθέσιο (1+2) το πολυαναμενόμενο supercar της McLaren θα είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ και σύμφωνα με τον Mike Flewitt, CEO της βρετανικής εταιρίας, αρχικά η εταιρία του είχε αποφασίσει να κατασκευάσει μόλις ένα αυτοκίνητο, αλλά οι παραγγελίες έγιναν 2 και κάπως έτσι πήρε την απόφαση να κατασκευάσει 12 αυτοκίνητα. Η ζήτηση συνεχώς αυξανόταν, με τα 12 να γίνονται 46 και τελικά η εταιρία θα κατασκευάσει 106 μονάδες, όσες ακριβώς ήταν και οι F1. Όλες έχουν ήδη προ-πουληθεί με κόστος από 1,9 εκατομμύρια λίρες (2,2 εκατομμύρια ευρώ). Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι coupe, με τον Flewitt να ξεκαθαρίζει πως η BP23 δεν αναπτύσσεται με καμία αγωνιστική βλέψη και έτσι δεν θα υπάρχει μια GTR έκδοση αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, όπως έκανε στις F1 και P1.

mclarenbp23sketch.jpg

    Από τα 106 αυτοκίνητα, τα περίπου 30 έχουν προορισμό τις ΗΠΑ, αλλά κανένα από αυτά δεν θα μπορεί να κινηθεί νόμιμα στους δρόμους. Βλέπεις η νομοθεσία των ΗΠΑ, εξαιρεί τα μοντέλα που θεωρούνται ιστορικά ή έχουν τεχνολογικό ενδιαφέρον από τους κανονισμούς ασφαλείας και τις εκπομπές ρύπων. Όμως, όσοι κατέχουν ένα αυτοκίνητο που καλύπτεται από τον παραπάνω νόμο, τους επιτρέπεται να κάνουν έως και 2.500 μίλια (4.025 χλμ) σε δημόσιους δρόμους και έτσι δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μιας και δεν αναμένεται οι ιδιοκτήτες τους να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.

    Κίνηση θα παίρνει από έναν υβριδικό V8 κινητήρα που θα συνδυάζει τον 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα της 720S με ηλεκτροκινητήρα. H καμπίνα θα είναι πολυτελής, άρτια εξοπλισμένη κάνοντας εκτενή χρήση carbon, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο, με τους δύο επιβάτες να βρίσκονται πίσω του και να κάθονται στα επιμέρους πίσω καθίσματα.

mclarenbp23_91.jpg

    Δεν διαθέτει επιθετική εμφάνιση με τεράστια σπόιλερ, splitters και μεγάλη αεροτομή. Ωστόσο έχει επιλεχθεί μια “ρευστή” αεροδυναμική σχεδίαση που προσφέρει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Η McLaren περιγράφει το μοντέλο ως το πρώτο Hyper-GT του κόσμου, δεδομένου πως θα είναι ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όπως ένα grand tourer, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο της απόδοσης που περιμένει κανείς από μια McLaren.

    Η βρετανική εταιρία συμπληρώνει πως η BP23 θα είναι το πιο πολυτελές και το πιο εξαιρετικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η MSO θα εργαστεί από κοινού με τους 106 ιδιοκτήτες ώστε το κάθε αυτοκίνητο να είναι ξεχωριστό, αναλόγως το προσωπικό γούστο του καθένα. Οι πόρτες του θα ανοίγουν προς τα πάνω, όπως της F1, θα έχει σώμα από carbon, monocoque carbon σασί, με την McLaren να δηλώνει πως οι παραδόσεις του νέου της αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σε ελληνικά χέρια μία McLaren Senna

    Μία από τις μόλις 500 McLaren Senna βρίσκεται στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», για χάρη γνωστού Έλληνα εφοπλιστή.

H πρώτη McLaren Senna διένυσε ήδη 1.400 χλμ.

    Εσείς τι θα κάνατε αν παραλαμβάνετε τα κλειδιά της πρώτης McLaren Senna; Πιθανότατα θα την περνάτε και τα θα ξεκινούσατε έν