Δεν είναι πάντα οι πιο γρήγορες ή οι πιο ακριβές.
H Porsche παρουσίασε ένα νέο V8 biturbo κινητήρα.
H Porsche παρουσίασε ένα νέο V8 biturbo κινητήρα.
Η Porsche παρουσίασε σιωπηλά στο φετινό Vienna Motor Symposium τον νέο της biturbo V8 κινητήρα της, ο οποίος θα τοποθετηθεί στη νέα Cayenne και Panamera.
Βασίζεται στον 3-λιτρο turbo V6 κινητήρα της Audi, που τοποθετείται στο S4, με την γερμανική εταιρία να μην ανακοινώνει την ακριβή χωρητικότητα του. Θα διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, που θα ενεργοποιείται στα χαμηλά φορτία και από τις 950 μέχρι τις 3.500 σ.α.λ., βοηθώντας στη μείωση της κατανάλωσης μέχρι και 30%.
Έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να ενσωματώσει υβριδικό σύστημα, καθώς και σύστημα start/stop. Επίσης, είναι εξελιγμένος ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορα layouts και οχήματα, συμπεριλαμβανομένου μπρστοκίνητων μοντέλων, που θα βασίζονται στην MLB πλατφόρμα της Audi, καθώς και πισωκίνητων της Porsche, χρησιμοποιώντας την MSB πλατφόρμα. Ανάλογα την περίσταση, ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, είτε μονού της είτε διπλού συμπλέκτη και τα δύο της ZF.
Το πρώτο αυτοκίνητο που θα τον φορέσει θα είναι η νέα Panamera Turbo, όπου θα αποδίδει 550 άλογα στις 5.750 σ.α.λ. και 770 Nm ροπή από τις 1.960 μέχρι 4.500 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 6.800, έχοντας σημαντικά χαμηλότερους ρύπους, σε σύγκρισή με τον 4.8-λίτρων biturbo V8, που αντικαθιστά.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δεν συναντάς συχνά Porsche 918 Spyder στο χρώμα της "μισητής" αντιπάλου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν της ταιριάζει.
Η αυτόνομη τεχνολογία είναι το μέλλον και η Porsche δεν θέλει να μείνει πίσω.