Ένας από τους παλαιότερους κινητήρες «πεθαίνει»

Ένας από τους παλαιότερους κινητήρες «πεθαίνει»

Ένας από τους παλαιότερους κινητήρες «πεθαίνει»

    Ο αειθαλής V8 των 6.75 λίτρων της Bentley παράγεται από το 1959 και από ότι φαίνεται, έφτασε η στιγμή που θα εγκαταλείψει την παραγωγή για πάντα. 

    Η Mulsanne ήταν το μοντέλο που φιλοξένησε για τελευταία φορά κάτω από το καπό της τον V8 κινητήρα της Bentley, ο οποίος κινεί αρκετά αυτοκίνητα της φίρμας από το 1959 όπου και παρουσιάστηκε. Με το πέρασμα των χρόνων, πολλά μέρη του άλλαξαν και ο κυβισμός του αυξήθηκε, από τα 6.2 λίτρα που ήταν στην αρχή, στα 6 3/4 (6.75 λίτρα) που είναι τώρα. 

    Φυσικά δεν απαρνήθηκε τις νέες τεχνολογίες και δε δίστασε να συνεργαστεί με ψεκασμό καυσίμου, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, απενεργοποίηση κυλίνδρων για εξοικονόμηση καυσίμου αλλά και με δύο τούρμπο! Η απόδοσή του στην Mulsanne είναι 505 ίπποι και 1.020 (!!!) Nm ροπής, ενώ στην Mulsanne Speed είχε 530 άλογα και 1.100 Nm ροπής! Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Bentley, Βόλφγκανγκ Νταράιμερ, στο Αμερικανικό Car and Driver, όταν έρθει η ανανέωση της Mulsanne, θα έρθει και το τέλος αυτού του μοτέρ. Στη θέση του, θα δούμε ένα νέο V12, για τον οποίο δεν έχουμε ακόμη αρκετές πληροφορίες καθώς η επόμενη Mulsanne απέχει περίπου πέντε χρόνια από την παρουσίασή της. 

    

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Bentley: Περισσότερη πολυτέλεια από το τμήμα Mulliner (vid).

    Το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner της Bentley κάνει τα μοντέλα της βρετανικής εταιρίας ακόμα πιο ξεχωριστά προσφέροντας αμέτρ

Η νέα Bentley Continental είναι μαύρη και δυνατή

    Το λανσάρισμα της νέας Continental GT V8 S Black Edition ανακοίνωσε η Bentley Motors, η οποία...

Bentley Continental GT Offroad πωλείται στο eBay

    Στα μέσα της περασμένης άνοιξης, είχαν κυκλοφορήσει ορισμένες φωτογραφίας μια ιδιαίτερης Bentley Continental GT.