Tη δεκαετία του ’80, τα διθέσια, κεντρομήχανα sports cars, ήταν κατά κανόνα Ιταλικά.
Το Honda NSX στην πίστα του Εστορίλ (Vid).
Το Honda NSX στην πίστα του Εστορίλ (Vid).
To υβριδικό supercar της Honda έχει περάσει στη γραμμή παραγωγής, όμως τα πρώτα αυτοκίνητα που βγαίνουν από το Μέρισβιλ του Οχάιο προορίζονται για την αγορά των ΗΠΑ. Στην Ευρώπη οι πρώτες παραδόσεις του NSX θα γίνουν το φθινόπωρο, σε ενδεικτικές τιμές 180.000 ευρώ για τη Γερμανία και 130.000 λίρες για τη Μ. Βρετανία. Μέχρι λοιπόν να το δούμε στους δρόμους, τι θα λέγατε να το απολαύσουμε σε μία πίστα;
Συγκεκριμένα στο σιρκουί του Εστορίλ στην Πορτογαλία, όπου βρέθηκε για να το οδηγήσει ο Stoffel Vandoorne. Ο 24χρονος Βέλγος, πρωταθλητής στ GP2 το 2015 και αναπληρωματικός οδηγός της McLaren Honda F1 φέτος (με μία συμμετοχή φέτος σε Grand Prix, στο Μπαχρέιν) μας μιλάει για τις ιδιαιτερότητες της πίστας αλλά και του νέου NSX.
Το υβριδικό supercar εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 3.5 V6 απόδοσης 507 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων. Δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ισχύος 37 PS έκαστο) βρίσκονται στους μπροστινούς τροχούς. Έτσι το NSX είναι στην πράξη τετρακίνητο. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 81 ίππους, η επιτάχυνση 0-100 διαρκεί λιγότερο από 3 sec και η τελική ταχύτητα του βάρους 1.800 kg αυτοκινήτου αγγίζει τα 308 km/h.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκριτικό ανάμεσα στα Honda NSX, Porsche 911 Turbo και Audi R8 V10 Plus ετοίμασε το βρετανικό Auto Express, με τα τρία αυτ
Η Honda εξετάζει την πιθανότητα της παραγωγής ενός NSX με την ονομασία Type R και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.