O Sasha Selipanov, ο άνθρωπος που έχει σχεδιάσει το Bugatti Vision GT αλλά και την Chiron, τον ελεύθερο του χρόνο, σχεδιάζε
Στο σφυρί μια ολοκαίνουργια Porsche Carrera GT!
Στο σφυρί μια ολοκαίνουργια Porsche Carrera GT!
Ένα από τα μοντέλα που σημάδεψαν την ιστορία της Porsche είναι η Carrera GT, με μια από αυτές να βγαίνει σε δημοπρασία, σε κατάσταση που νομίζεις ότι μόλις βγήκε από το εργοστάσιο!
Η Porsche Carrera GT είναι ένα ειδικό μοντέλο, εστιασμένο στην αγωνιστική οδήγηση και «ανόθευτο». Η νέα 918 Spyder είναι πιο γρήγορη και αποτελεσματική, όμως πολλοί υποστηρίζουν ότι η «παλαιότερη» είναι ακόμη πιο επιθυμητή από τους λάτρεις της αυτοκίνησης! Μέχρι και τώρα, δεν έχει χάσει δείγμα από τη γοητεία της και η συγκεκριμένη των φωτογραφιών, αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Σε άριστη κατάσταση και με μόλις 245 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, είναι έτοιμη για... χρήση!
Η μαύρη βαφή της είναι σε εξαιρετική κατάσταση και αποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο ήταν φυλαγμένο σε κλειστό χώρο, από το 2005 που παράχθηκε. Αναμένεται να «πιάσει» από 1 έως 1,27 εκατομμύρια Ευρώ και όχι άδικα, με τη δημοπρασία να πραγματοποιείται τον Αύγουστο. Στην ίδια άριστη κατάσταση με το εξωτερικό είναι και το εσωτερικό, με τις δερμάτινες επενδύσεις και το ταμπλό να μην δείχνουν κανένα σημάδι κόπωσης. Θυμίζουμε, ότι η Carrera GT κατασκευάστηκε σε 1.270 αντίτυπα και κινείται από έναν V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5.7 λίτρων, ο οποίος προερχόταν σχεδόν απευθείας από τους αγώνες. Με απόδοση 612 ίππων και ροπή 590 Nm, θα ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και δεν θα σταματήσει μέχρι και τα 330, όπου είναι και η τελική της ταχύτητα.
Πάντως η αλήθεια είναι ότι θέλει «κότσια» για να οδηγηθεί γρήγορα, αφού δεν υπάρχει κάποιο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης ή της ευστάθειας, ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων δίνει όλο τον έλεγχο στον οδηγό. Τα τελευταία συγκαταλέγονται μάλλον στα θετικά της για τη σημερινή εποχή και χάρη σε αυτά αποκτά τη συλλεκτική αξία που της αρμόζει, η οποία επιβεβαιώνεται και από τις τιμές που «παίζουν» για τις καλοδιατηρημένες! Εκτός από αυτά, η αφαιρούμενη κάρμπον οροφή το μετατρέπει σε δευτερόλεπτα κάμπριο, οπότε έτσι μπορεί κάποιος να απολαύσει τον απίστευτο ήχο του δεκακύλινδρου μοτέρ, με τον «κόφτη» στις 8.400 στροφές ανά λεπτό! Θαυμάστε τις φωτογραφίες, ακριβώς από κάτω!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποια μοντέλα χρειάζονται τον λιγότερο χρόνο για να επιταχύνουν από στάση έως 200 χλμ./ώρα και ακολούθως να ακινητοποιηθούν