Η μαγιά ήταν ήδη έτοιμη και η Audi δεν κατέληξε τυχαία στο R8.
Το Audi R8 με το turbo μοτέρ της νέας Panamera.
Το Audi R8 με το turbo μοτέρ της νέας Panamera.
Η δεύτερη γενιά Audi R8 πρόκειται να εφοδιαστεί με τον 2.9 twin-turbo V6 κινητήρα, ίδιο με αυτόν της νέας Porsche Panamera. Όπως αναφέρει το Autocar, o συγκεκριμένος κινητήρας έχει αναπτυχθεί από κοινού (Audi και Porsche) ώστε να το χρησιμοποιήσουν σε μια σειρά από ισχυρά μοντέλα όπως είναι τα επόμενα RS4, RS5 και RS Q5. Όσον αφορά το R8, θα αντικαταστήσει ουσιαστικά τον ατμοσφαιρικό V8 των 4,2 λίτρων, που είχαμε συναντήσει στην πρώτη γενιά του υπεραυτοκινήτου, για τα «μάτια» ενός διπλά υπερτροφοδοτούμενου συνόλου. Ο λόγος είναι καθαρά οικολογικός, μιας και υπάρχουν πολλές χώρες που έχουν αυστηρά όρια για τους εκπεμπόμενους ρύπους.
Εκτός από το γεγονός ότι ο νέος V6 είναι οικονομικότερος σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, είναι παράλληλα και πιο ισχυρός. Πιο συγκεκριμένα, στη νέα Panamera 4S η απόδοση είναι 440 ίππους και 550 Nm ροπής μόλις από τις 1.750 rpm, ενώ ο 4.2 αποδίδει 420 ίππους. Αν και το πιθανότερο σενάριο είναι να μην «πειραχτεί» καθόλου το μηχανολογικό σύνολο πάνω στο νέο Audi R8, αλλά δεν αποκλείεται η γερμανική φίρμα να δώσει μία μικρή δόση αδρεναλίνης στο διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ και να φτάσει σχεδόν τους 500 ίππους.
Μήπως τελικά ετοιμάζεται να πέσει στο άμεσο μέλλον και το τελευταίο «κάστρο» των ατμοσφαιρικών κινητήρων και εννοούμε τη Lambοrghini;
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H ναυαρχίδα της Audi θα λανσάρει αρκετά πρωτοποριακά συστήματα, μεταξύ των οποίων και το νέο Virtual Dashboard που θα αναβα
Η Audi έκανε γνωστό σήμερα πως ανακαλεί 875.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη εξαιτίας του κινδύνου να προκληθεί πυρκαγιά λόγω προ