Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη [Vid]

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη

Porsche 911 RSR: Για πρώτη φορά κεντρομήχανη [Vid]

    Για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche 911, ο κινητήρας μεταφέρεται από το πίσω μέρος στο κέντρο.

    Η συγκεκριμένη δραστική αλλαγή σημειώθηκε στην αγωνιστική έκδοση RSR, που παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Aντζελες. Η 911 RSR θα κάνει την επίσημη εμφάνισή της στο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής του 2017, συμμετέχοντας στην κατηγορία LM-GTE. 

    Η τοποθέτηση του εξακύλινδρου επίπεδου κινητήρα των 4.0 λίτρων στο κέντρο έχει πλεονέκτημα τον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 510 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και paddles στο τιμόνι, με την κίνηση να περνά από τους πίσω τροχούς. 

    Βέβαια ένα σημαντικό θέμα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι η αεροδυναμική. Η νέα 911 RSR διαθέτει έναν τεράστιο πίσω διαχύτη και μία αντίστοιχων διαστάσεων αεροτομή που αυξάνει πολύ την κάθετη δύναμη. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ενώ από το εσωτερικό δεν λείπει το roll cage, ένα μοναδικό μπάκετ κάθισμα, οι αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας και τα ρυθμιζόμενα σε ύψος πεντάλ.

Spearhead. The new 911 RSR.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Επίσημο το ενδιαφέρον της Porsche για τη Formula1

    Ο επικεφαλής οικονομικών της Porsche επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της γερμανικής μάρκας να παρέχει κινητήρες στη Formula1 από

Η Porsche επιστρέφει στα ράλι;

    Η Porsche επιστρέφει στα ράλι; Μπορεί να είναι και έτσι καθώς η συμμετοχή της στο ράλι Γερμανίας (16-19 Αυγούστου) με τον Ρ

Τρομακτικό ατύχημα με Porsche στη Μόντσα (Vid).

    Γεμάτος με συμβάντα ήταν ο 8ος γύρος του Porsche Supercup που ακολουθεί τους ευρωπαϊκούς - με εξαίρεση το Όστιν του Τέξας -