Ζούμε σε μία εποχή όπου όλα γύρω μας αλλάζουν και όπως είναι λογικό, τα αυτοκίνητα δεν αποτελούν εξαίρεση… Πλέον ακόμη και
Νέες πληροφορίες για το hypercar της Aston Martin/Red Bull Racing
Νέες πληροφορίες για το hypercar της Aston Martin/Red Bull Racing
Έχουν περάσει ακριβώς πέντε μήνες από τη στιγμή που η Aston Martin παρουσίασε το AM-RB 001, το νέο της hypercar που αναπτύσσει από κοινού με την Red Bull, τον σχεδιασμό του οποίου έχει επιμεληθεί ο Adrian Newey της Red Bull Racing.
Σήμερα μαθαίνουμε κάποια νέα στοιχεία του αυτοκινήτου, από τον Marek Reichman, επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin, ο οποίος μίλησε σε αυστραλιανό μέσο. Πιο συγκεκριμένα η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα), με την πλευρική του επιτάχυνση να φτάνει το εξωπραγματικό νούμερο για αυτοκίνητο δρόμο, των 4,5 G.
To AM-RB 001, το οποίο θα ονομαστεί με κάποιο όνομα "τύπου Vulcan", θα κινείται με έναν ολοκαίνουριο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, απόδοσης 1.000 ίππων, με χωρητικότητα από 6 - μέχρι 7-λίτρα. Οι δύο σειρές κυλίνδρων θα διαθέτουν μεγάλο άνοιγμα του V, μεγαλύτερο από τις 60 μοίρες που έχει ο σημερινός 5.2-λίτρων biturbo V12 της angle than the 60-degree design in Aston Martin DB11.
Με αυτή τη διάταξη αναμένεται να μειωθεί το ύψος του κινητήρα, κάτι που με τη σειρά του σημαίνει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Επίσης, θα συνδυάζεται με ένα -εξελιγμένο αποκλειστικά για το αυτοκίνητο- σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, μονού συμπλέκτη, της Xtrac. Ο Reichman περιέγραψε το σύστημα ανάκτησης ενέργειας θα αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της F1, λειτουργώντας ως ένας μεγάλος πυκνωτής, με απόδοση 80 ίππους.
Εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος, αυτό θα παράγει 1.814 κιλά κάθετης δύναμης χωρίς να κάνει χρήση μιας μεγάλης πίσω αεροτομής. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός θα είναι κατά 95% ίδιος με το concept, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στην καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών, καθώς και στη καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι η απουσία των εξωτερικών καθρεφτών για χάρη καμερών θα περάσει και στην παραγωγή. Η εταιρία θα παίρνει τα μέτρα κάθε τυχερού ιδιοκτήτη για να φτιάξει το κάθισμα, και μετά θα τοποθετηθεί στην σωστή θέση τα πεντάλς και το τιμόνι.
Και τα 150 αυτοκίνητα που έχει ανακοινώσει η βρετανική εταιρία ότι θα κατασκευάσει έχουν ήδη γίνει sold out, αν και υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για το ενδεχόμενο κάποιος τελικά δεν το αγοράσει. Το κόστος του θα φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν στα τέλη του 2018, ενώ έχουν προγραμματιστεί επιπλέον 25 μονάδες για χρήση αποκλειστικά στην πίστα, οι οποίες θα παραχθούν μετά την κανονική παραγωγή.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αν εξαιρέσεις τη Vulcan και μερικές hardcore εκδόσεις της Vantage, οι Aston Martin φημίζονται για την απαράμιλλη κομψότητα