Οι επιδόσεις της Porsche 918 Spyder σίγουρα απογειώνουν, είναι όμως ικανές να φτάσουν τόσο ψηλά, ώστε να προσπεράσουν ακόμα
Αδιαφορεί για την «Πράσινη Κόλαση» η Porsche
Αδιαφορεί για την «Πράσινη Κόλαση» η Porsche
H φημισμένη πίστα του Nurburgring αποτελεί το «άγιο δισκοπότηρο» των αυτοκινητοβιομηχανιών, με το ρεκόρ γύρου να έχει γίνει τα τελευταία χρόνια το πιο hot θέμα.
Από τις μεγάλες εταιρείες κατασκευής supercars η μόνη που δεν είχε ασχοληθεί με το γερμανικό circuit ήταν η Ferrari. Αντίθετα, η Porsche έδειχνε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τουλάχιστον μέχρι να καταρρίψει το ρεκόρ της 918 Spyder η Lamborghini Huracan Performante.
Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του τμήματος Porsche GT, Andreas Preuninger, από εδώ και στο εξής δεν θα δίνουν σημασία στους χρόνους, ούτε θα στήνουν τα αυτοκίνητα με τέτοιο τρόπο ώστε να καταρρίψουν το ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση».
«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι και πελάτες που δίνουν προτεραιότητα στην αίσθηση και όχι στα χρονόμετρα, ακόμα κι όταν βρίσκονται σε πίστα. Αυτό που επιζητούν είναι η αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου μαζί τους. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να αφήσουμε αυτήν την εμμονή με το Nurburgring. Δεν με νοιάζει που ο ανταγωνισμός είναι ταχύτερος»
ανέφερε αρχικά ο Preuninger.
Στη συνέχεια υποστήριξε πως:
«Από εδώ και στο εξής δεν θα διαφημίζουμε τα μοντέλα μας σύμφωνα με τα ρεκόρ γύρου. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, τα αυτοκίνητα που έχουν στήσιμο για πίστα και για το Nurburgring είναι πολύ σκληρά στον δρόμο. Βέβαια, επειδή η αυτοκρατορία πάντα αντεπιτίθεται, έχουμε κάποιους άσους στο μανίκι μας».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Porsche 935/78 είναι ένα από τα σημαντικότερα αγωνιστικά στην ιστορία της γερμανικής εταιρίας, η οποία το 1978 έτρεξε στο
Έναν reunion οργάνωσε η Porsche για τους αριστούχους αποφοίτους 918 Spyder και Carrera GT από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ