Οι 5 Porsche με τις πιο τρελές αεροτομές

Οι 5 Porsche με τις πιο τρελές αεροτομές

Οι 5 Porsche με τις πιο τρελές αεροτομές

    Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το μέγεθος και το σχήμα μιας αεροτομής μπορεί να ποικίλει από μοντέλο σε μοντέλο, ωστόσο ο στόχος παραμένει πάντα κοινός. Η βελτίωση της αεροδυναμικής και η αύξηση της κάθετης δύναμης.

    Στη θέση νούμερο πέντε λοιπόν βρίσκεται η Cayman GT4 με τη σταθερή ψηλά τοποθετημένη αεροτομή της, η οποία τη βοηθάει με τον τρόπο της να φτάσει σε τελική ταχύτητα τα 295 χλμ./ώρα. Σημειώστε ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας της Cayman GT4 είναι Cd 0,32.

    Επόμενη στην κατάταξη είναι η Porsche 959 με τη χαμηλή αεροτομή της που ενσωματώνεται στο πίσω τμήμα της και συμβάλει στο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,31 και στη μέγιστη ταχύτητα των 317 χλμ./ώρα.

    Η 911 RS με τον κινητήρα των 2.7 λίτρων, τη φαρδιά και ενιαία με το αμάξωμα αεροτομή, το συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,40 και την τελική ταχύτητα των 245 χλμ./ώρα βρίσκεται στη θέση τρία.

    Λίγο πριν φτάσουμε στην κορυφή από τη θέση νούμερο δυο η Panamera Turbo μας δείχνει πως ανασηκώνεται και αναδιπλώνεται η πίσω αεροτομή της προκειμένου να φτάσει τα 306 χλμ./ώρα και ο συντελεστή οπισθέλκουσας να πέσει στο Cd 0,29.

    Εντυπωσιακά μεγάλη είναι η σταθερή αεροτομή της 935 Μoby Dick, η οποία μπορεί να κατευθύνει τη ροή του αέρα με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εφικτή η τελική ταχύτητα των 366 χλμ./ώρα και ο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd  0,36.

Porsche Top 5 series - The wildest Porsche spoiler and rear wings.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Porsche: Εκπαίδευση στα χιόνια (vid)

    Παραδοσιακά η Porsche διοργανώνει κάθε χειμώνα μαθήματα ασφαλούς-γρήγορης οδήγησης στο χιόνι.

Πωλείται μια κατακόκκινη Porsche 918 Spyder

    Δεν συναντάς συχνά Porsche 918 Spyder στο χρώμα της "μισητής" αντιπάλου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν της ταιριάζει.

Porsche: "Δεν υπάρχουν σχέδια για κεντρομήχανη 911"

    Είδαμε πριν μερικές μέρες πως στη νέα αγωνιστική έκδοση της Porsche 911, ο κινητήρας έχει μεταφερθεί μπροστά από τον πίσω ά