Παραδοσιακά η Porsche διοργανώνει κάθε χειμώνα μαθήματα ασφαλούς-γρήγορης οδήγησης στο χιόνι.
Οι 5 Porsche με τις πιο τρελές αεροτομές

Οι 5 Porsche με τις πιο τρελές αεροτομές
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το μέγεθος και το σχήμα μιας αεροτομής μπορεί να ποικίλει από μοντέλο σε μοντέλο, ωστόσο ο στόχος παραμένει πάντα κοινός. Η βελτίωση της αεροδυναμικής και η αύξηση της κάθετης δύναμης.
Στη θέση νούμερο πέντε λοιπόν βρίσκεται η Cayman GT4 με τη σταθερή ψηλά τοποθετημένη αεροτομή της, η οποία τη βοηθάει με τον τρόπο της να φτάσει σε τελική ταχύτητα τα 295 χλμ./ώρα. Σημειώστε ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας της Cayman GT4 είναι Cd 0,32.
Επόμενη στην κατάταξη είναι η Porsche 959 με τη χαμηλή αεροτομή της που ενσωματώνεται στο πίσω τμήμα της και συμβάλει στο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,31 και στη μέγιστη ταχύτητα των 317 χλμ./ώρα.
Η 911 RS με τον κινητήρα των 2.7 λίτρων, τη φαρδιά και ενιαία με το αμάξωμα αεροτομή, το συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,40 και την τελική ταχύτητα των 245 χλμ./ώρα βρίσκεται στη θέση τρία.
Λίγο πριν φτάσουμε στην κορυφή από τη θέση νούμερο δυο η Panamera Turbo μας δείχνει πως ανασηκώνεται και αναδιπλώνεται η πίσω αεροτομή της προκειμένου να φτάσει τα 306 χλμ./ώρα και ο συντελεστή οπισθέλκουσας να πέσει στο Cd 0,29.
Εντυπωσιακά μεγάλη είναι η σταθερή αεροτομή της 935 Μoby Dick, η οποία μπορεί να κατευθύνει τη ροή του αέρα με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εφικτή η τελική ταχύτητα των 366 χλμ./ώρα και ο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,36.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δεν συναντάς συχνά Porsche 918 Spyder στο χρώμα της "μισητής" αντιπάλου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν της ταιριάζει.
Είδαμε πριν μερικές μέρες πως στη νέα αγωνιστική έκδοση της Porsche 911, ο κινητήρας έχει μεταφερθεί μπροστά από τον πίσω ά