Με μία εκπληκτική προσπέραση στον Λιούις Χάμιλτον, ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τα ηνία και κέρδισε τον αγώνα της Μαλαισίας.
Συνεχίζει μέχρι το 2020 στη Formula1 η Κίνα
Συνεχίζει μέχρι το 2020 στη Formula1 η Κίνα
Για τρία ακόμη χρόνια θα φιλοξενεί αγώνες της Formula1 η Κίνα, αφού ανανέωσε το συμβόλαιό της με την ηγεσία του σπορ μέχρι το 2020.
Συμβόλαιο μέχρι και φέτος είχε με τη διοίκηση της Formula1 είχε η Κίνα, ώστε να διεξάγει τους αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό θα γίνεται τουλάχιστον μέχρι το 2020, αφού οι διοργανωτές ανακοίνωσαν την ανανέωση του συμβολαίου για τρία ακόμη χρόνια. Γεγονός που σημαίνει ότι η Σανγκάη θα φτάσει σίγουρα τα 17 Γκραν Πρι στην ιστορία του σπορ.
Βέβαια, στην F1 έχουμε νέα ηγεσία, τη Liberty Media, αλλά αυτό δεν μπήκε εμπόδιο στην παραμονή των Κινέζων. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φτάσαμε σε συμφωνία και θα δούμε το Γκραν Πρι της Κίνας να συνεχίζει ως αγώνας της Formula1 για τουλάχιστον τρία χρόνια ακόμη.
Αυτή η υπέροχη χώρα έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για το άθλημά μας κι εμείς πιστεύουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές ανεξερεύνητες δυνατότητες εδώ. Γι' αυτό, η ανανέωση μαζί τους είναι πολή σημαντικό μέρος της στρατηγικής μας για την εξέλιξη. Εμείς και οι συνεργάτες μας θέλουμε να κάνουμε το Κινέζικο GP ακόμα πιο θεαματικό, ενώ φέρνουμε τους Κινέζους οπαδούς ακόμα πιο κοντά στο άθλημα.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη δημοτική αρχή της Σανγκάης για τη στήριξή της στο Γκραν Πρι, που είναι σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας της», δήλωσε το νέο αφεντικό της F1, Τσέις Κάρεϊ. «Το Γκραν Πρι της Κίνας είναι από αυτά με το μεγαλύτερο κύρος και από τα πιο αναγνωρισμένα event στο καλεντάρι της Formula1.
Από το ντεμπούτο της Σανγκάης το 2004, το Κινέζικο GP έχει γίνει κομμάτι του μηχανοκίνητου αθλητισμού για την Κίνα, αλλά επίσης και για όλη την Ασία και όλους τους οπαδούς των μηχανοκίνητων σπορ στον κόσμο. Είναι το πιο αναμενόμενο γεγονός στην πόλη της Σανγκάης.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της Porsche 911, ο κινητήρας μεταφέρεται από το πίσω μέρος στο κέντρο.