Γίνεται ένα Toyota Celica του 1971 να φτάσει τους 1000 ίππους; Κι όμως γίνεται και μάλιστα με σύστημα τετρακίνησης από το N
Driftάροντας με ένα Toyota GT86 που φορά 2JZ κινητήρα
Driftάροντας με ένα Toyota GT86 που φορά 2JZ κινητήρα
Ο 2JZ έχει τοποθετηθεί κάτω από το καπό δεκάδων αυτοκινήτων, δείχνοντας τι είναι ικανοί να κάνουν Ιάπωνες… και δεν κάνουν! Ο 6κυλινδρος κινητήρας της Toyota είναι ένας από τους πιο θρυλικούς στην ιστορία κι ένας από τους λόγους που λατρεύουμε την Supra. Από τη στιγμή που έχει αποτελέσει engine swap για πολλά οχήματα, δε γινόταν το GT86 να μείνει στην απ’ έξω.
Ο σκοπός είναι αρκετά ιερός, αφού το ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει μετατραπεί σε drift monster, έτσι οι μηχανικοί έπρεπε να βελτιώσουν τον κινητήρα, αγγίζοντας τα 1.000 άλογα. Ας μπούμε «μέσα» για μία βόλτα στην πίστα, πάντα υπό τη συνοδεία της χαρακτηριστικής μελωδίας.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι αγαπούν τo Toyota Supra, αλλά ποιοι γνωρίζουν πραγματικά την ιστορία του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου; Ευτυχώς, το Do
Αυτή η Toyota Supra κρύβει κάτω από το καπό της ένα μεγάλο turbo, αλλά βρήκε τον δάσκαλο της, μιας και συνάντησε μια Twin-T