To Nissan GT-R NISMO «απελευθερώθηκε» στην Ιαπωνία.
To Nissan GT-R NISMO «απελευθερώθηκε» στην Ιαπωνία.
Η Nissan άνοιξε τις... πόρτες και το τέρας των 600 ίππων ξεκίνησε να διατίθεται στην εγχώρια αγορά, μαζί με την "Track Edition" που είδαμε στις αρχές Ιουλίου!
Με αναρίθμητες τεχνολογίες εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, το νέο Nissan GT-R NISMO ξεκίνησε να διατίθεται στην Ιαπωνική αγορά. Ο αγωνιστικός οίκος της φίρμας το βελτίωσε ακόμη περισσότερο και δημιούργησε ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης, που είναι έτοιμο να βγει στο δρόμο αλλά και την πίστα!
Όπως και στο στάνταρ μοντέλο, το 2017 GT-R NISMO διαθέτει ένα νέο προφυλακτήρα, με τη διαφορά ότι είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα και φτιαγμένος με την παράδοση και την ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους Takumi (πέντε ειδικά εκπαιδευμένοι μηχανικοί), όπου τα στρώματα φύλλων από ίνες άνθρακα επικαλύπτονται με χειρουργική ακρίβεια, προκειμένου να επιτευχθεί ο ιδανικός βαθμός ακαμψίας.
Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός την βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που με την σειρά του προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση , το 2017 GT-R NISMO έχει «ευεργετηθεί» και στο εσωτερικό, με μια λειτουργική και καλαίσθητη καμπίνα. Το ανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από υψηλής ποιότητας δέρμα Alcantara. Το ταμπλό στο κέντρο έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί χάρη στις αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και με μια διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της στο έπακρο.
Μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής ανθροκονημάτινης κονσόλας, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που έρχεται να "λύσει" τα χέρια σε αυτούς που ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Μοναδικά στο 2017 NISMO GT-R είναι και τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα της Recaro με ανθρακονήματα, που συμπληρώνονται από τις σχεδιαστικές πινελιές του κόκκινου Alcantara.
Η τετρακίνηση του GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του. Η ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση του μοντέλου, όπου σε συνδυασμό με την αύξηση της κάθετης δύναμης του αυτοκινήτου, έχει ως αποτέλεσμα τον εξαιρετικά βελτιωμένο χειρισμό του. Απτή απόδειξη των παραπάνω αποτελούν οι βελτιωμένοι χρόνοι σλάλομ του μοντέλου, αλλά και η αυξημένη απόδοσή του στις στροφές (κατά περίπου 2 τοις εκατό, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο).
Το ειδικό Bilstein DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R, εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο έχουν και τα ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι τέλεια ρυθμισμένα για να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη του κινητήρα twin-turbo V6 3.8 λίτρων, η οποία «μεταφράζεται» στο θηριώδες μέγεθος των 600 ίππων, πάνω στην άσφαλτο!
Ο κινητήρας του GT-R NISMO (γνωστός και ως VR38DETT), είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο GT3.
Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό «αποστειρωμένο» χώρο με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε! Παρά την πιο «αγωνιστική» φύση του, το 2017 GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία από ο,τι πριν, αποτελώντας ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πραγματική οδηγική απόλαυση τόσο σε έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο, όσο και σε μια αγωνιστική πίστα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
24/ 04/ 19
-
18/ 04/ 19
-
16/ 04/ 19
-
11/ 04/ 19
-
10/ 04/ 19
-
09/ 04/ 19
-
08/ 04/ 19
-
01/ 04/ 19
-
28/ 03/ 19
-
27/ 03/ 19
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η 8η συνέχεια του Fast & Furious θα προβληθεί στη μεγάλη οθόνη στις 14 Απριλίου 2017 και γνωρίζουμε ήδη αρκετά για το c
Η σπορ γκάμα της Nissan/Datsun για τέσσερις δεκαετίες περίπου, περιελάμβανε τρία μοντέλα, Silvia, Fairladay, Skyline.